woensdag 11 december 2013

to swap

ruilen, omwisselen…

Zo langzamerhand is het een traditie, al enkele jaren organiseert Lynda een ‘blogswap’. Ze husselt de namen van de voor de swap aangemelde bloggers door elkaar en stuurt ieder de naam en het adres van een medeblogger waar je dan een kadootje in envelop heen stuurt. In dit íeder-voor-zich tijdperk vind ik het idee dat je even de tijd neemt om een leuke verrassing voor een ander te bedenken een topper! Dus deed ik (net als vorig jaar) ook nu weer mee. Mijn zelfgemaakte Rudolph werd door de Belgische rendierliefhebber Wendy enthousiast ontvangen ;-)

2107.40

Afgelopen weekend zat er ook in mijn brievenbus een swap!
Angelique (geen blog, wel een site) maakt prachtige schilderijen en van twee van haar doeken deed ze mij een kaartenset kado.

kaarten

To swap.. ruilen, dubbele pret. Hoe simpel kan het zijn! Het uitzoeken en inpakken van iets moois vóór een ander en het ontvangen en uitpakken van de verrassing ván een ander.

Lynda, bedankt weer voor je inzet om de wereld iets mooier te maken! En Angelique ik mailde je al, maar nogmaals dank dat ik via je kaarten mee mag genieten van je prachtige schilderkunst!

23 opmerkingen:

Marleen zei

Ik heb de kaartenset met het hert gewonnen. Ze zijn zó prachtig en de kwaliteit is zo goed: mooie druk, stevig papier! Heb al heel wat mensen blij kunnen maken met zo'n kaart!

Home and Lifestyle zei

Ben het helemaal met je eens...in dit tijdperk is het goed om ook eens bij geven stil te staan, in welke vorm dan ook! Mooie kaarten heb je cadeau gekregen!

Liefs, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Inderdaad is dit langzamerhand een traditie geworden, zo leuk om iets voor een ander in te pakken!
Prachtige kaarten heb je gekregen!

Liefs, Tjits

Kom Achterom zei

Wat een prachtige kaart zeg! en wat zal het schilderij zelf een plaatje zijn!
Fijne dag
Yolanda

erika zei

Wat een leuke kaarten heb je gekregen zeg maar jou zelf gemaakte rendier vond ik ook erg leuk en origineel.
Mooi idee zo, n swap ,-)
Groet Erika

Miss M zei

Eindelijk, eindelijk heb je het cadeau in handen! En wat heet! Wat een mooie schilderijen maakt ze en een mooi idee dat ze daar kaarten van heeft gemaakt. Super hoor!

Liefs, Marjolijn

Mirjam zei

Hoi Corine,
Zij heeft goed naar jouw blog gekeken. Stoer en sober zijn deze prachtige kaarten van haar hand. Wat een prachtig cadeau heb je van haar gehad... Het blijft leuk, deze door Lynda georganiseerde kerstswap. Zo leuk om te krijgen maar vooral ook om te geven....
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Des guirlandes zei

Mooie kaarten zeg, gelukkig heb je er van ieder twee gekregen, dan kun je er zelf ook één houden.
Die met het rendier zou van mij een plekje tussen de halspiegel krijgen.
Groeten,
Barry

Anneke zei

Ja wat je zo mooi verwoorde "even stilstaan bij een ander". Wat is het toch een leuke aktie. Ik hoor zo veel enthousiaste verhalen gehoord. En hoop volgend jaar ook mee te doen. Wat een prachtige kaarten heb je gekregen.
Ik wens je nog een fijne avond.
Liefs Anneke

lia zei

Ja, die maakt wel mooie doeken. Het was alweer de vierde keer dat ik mee deed, en het blijft bijzonder. Vond het wel jammer dat niet iedereen gelijk de kado's kreeg en openmaakte.
En die kaarten zijn super leuk..

Dorine zei

Wat een mooie kaarten! en de swap heb ik gemist, maar het lijkt me erg leuk om mee te doen.

Liefs, Dorine

Colin zei

Een hele mooie swap dit jaar zowel jouw verzonden als ontvangen pakje!

het Moonhuis Monica zei

Ja Angelique schildert prachtige doeken, leuk die kaarten hoor!!

Liefs Monica

inge van der sanden zei

Leuk zo'n swap, ik heb er al heel wat voorbij zien komen.
Mooie kaarten zeg...
Fijne Dag.

Groetjes,
Inge, my choice

Saskia Klaver zei

Heb al meerdere dingen van de swap voorbij zien komen, mooi hoor! Deze kaarten zijn ook prachtig!

Geniet er maar van, je hebt er vast een mooi plekje voor!

Liefs Saskia

A place for my home zei

Leuke actie zo'n swap. Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar lijkt me erg leuk om daar volgend jaar ook aan mee te doen. Je hebt mooie kaarten gekregen!

Liefs, Cynthia

Janny zei

Ik heb dit jaar pas over die swap traditie gelezen. Vind ik ook erg leuk en als ik er aan denk zal ik me zeker aanmelden volgende keer.
Je hebt prachtige kaarten ontvangen. Heel mooi die doeken van Angelique. Grappig genoeg heb ik op dit moment ook een foto van een hert met zo'n gewei opgeslagen om eens een keer te schilderen:-)
Veel plezier met je kaarten, hoor.
Janny

Miranda zei

Toch bijzonder om door iemand anders verwend te worden en natuurlijk ook om zelf iemand te verrassen met een mooi kadootje (erg leuk je zelfgemaakte Rudolph)

Fijne avond!

Mirjam zei

Erg leuk bedacht die swap! Ik doe de volgende keer ook mee..;)

Fijn weekend alvast!

Groetjes Mirjam

Hann¥ zei

Zag dat je een volgster van mijn blog bent geworden en dat triggert mij dan om te kijken wie het is ;-)
Wat een prachtig blog heb je Corine!
Ik meld mij ook aan op jouw blog...leuk om je posten te lezen....
Wat vervelend dat je zo moe bent...je wilt zo graag maar je lichaam werkt niet mee....sterkte!
Wat een prachtige blogswap heb je ontvangen Corine...
Fijne avond!
Lieve groetjes,Hanny

inro soor zei

ze zijn prachtig zeg!
toch eens in gaan verdiepen in dat "swap":)

groetjes, Inge

Me And My Dog @ Home zei

Mooie kaarten.. ja jouw zelfgemaakt rendierhoofdje blijft lekker hier staan ;-) ik vind hem nog altijd super-leuk :-) mijn zus was ook laaiend enthousiast, ze wou ook zo eentje gaan halen.. ze was best teleurgesteld toen ik zei dat het een zelfgemaakte swap was.. ;-)

Fijn weekend en geniet nog van je kadootje..
Liefs Wendy

Laura Madalene zei

Your home decor blog is really fantastic and the content is really very helpful for us. I love this type sharing. You did a great job. Home Decor Ideas