vrijdag 10 januari 2014

voorjaarsmarkt

bijzondere winter…

Het is winter, volgens de kalender dan hè, want gisteren leek het herfst en vandaag is het bijna voorjaar. Stabiel is niet echt van toepassing dit seizoen! Maar ik mopper niet, ik ben allang blij dat de kou nog even op zich laat wachten, want regen is niet echt lekker voor mijn fibromyalgische lijf, maar kou is echt een kwelling. Dus ik geniet gewoon van de zonnige voorjaarsachtige dagen waar we regelmatig op getrakteerd worden de laatste tijd ;-))

 2385.40 krukje

Nadat Rianne een aantal maanden THUIS heeft gebivakkeerd na een stukgelopen relatie, heeft ze sinds kort weer een eigen stek in ‘haar’ stad aan de overkant van de IJssel. Het was natuurlijk mooi dat ze op onze logeerkamer terecht kon, maar pittig was het wel. De logeerkamer is een kleine kamer onder het schuine dak waar naast haar bed net genoeg plek was voor een kast, de rest van haar deel van de inboedel stond op zolder..  Dus behalve met het verwerken van het verdriet, had ze te dealen met het feit dat er maar weinig ruimte was om haar leven te kunnen leven zoals ze dat gewend was geraakt in de 3 jaar dat ze de deur al uit was. Ook van ons vroeg het wat aanpassing, maar gelukkig had ze al snel zicht op een studio in haar favoriete wijk en dat maakte de zaak voor iedereen makkelijker. Net na de kerst is ze verhuisd mét al haar spullen ;-)

2415.40

En al is mijn energieniveau dermate laag dat een voorjaarsschoonmaak dit jaar hier THUIS niet aan de orde is, ik kan wel op mijn gemak wat opruimen en zo verzamelde ik weer mooi spul om mijn ‘marktkraam’(klik) mee te vullen.

enkellaarsjes 2403.40
snoeppotten 2429.40

Wees dus welkom op de voorjaarsmarkt hier THUIS en mocht het volgende week wel gaan winteren, ook dan laat ik me niet kisten maar ben ik gewoon achter mijn kraam te vinden.

gruttersbak dames

Enne.. ik sta daar niet alleen.. ik heb gezelschap van twee prachtig getailleerde bejaarde dames!! Het leven heeft ze niet ongeschonden gelaten, maar beiden hebben ze hun wespentaille behouden ;-)

33 opmerkingen:

lia zei

Succes met de verkoop.
Ik heb ook al heel veel verkocht afgelopen week, en loopt nog steeds aardig.
Blijft heerlijk om zo af en toe eens op te ruimen.
Maar volgens mij heb jij een aardige zolder vol, want jij blijft aan het opruimen hihi...

Fijn weekend
Liefs

Hann¥ zei

Och jee wat naar voor je dochter....
Fijn dat ze bij jullie terecht kon en fijn dat ze weer een eigen plekje heeft....
Fybromyalgie is geen pretje....en dan is de kou al helemaal geen pretje voor jou....
Ik hoop dat de pijn niet te erg is als je je verkoop hebt....
Wens je heel veel succes Corine met de verkoop......
Fijne avond voor straks...
Liefs,Hanny

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat je dochter nu een eigen plekje heeft gevonden, na drie jaar op jezelf te hebben gewoond valt het voor alle partijen vaak niet mee om weer thuis te gaan wonen. Ik hoop dat ze er helemaal haar draai zal vinden.

Mooie spullen doe je in de verkoop...daar blijf je vast niet lang mee zitten.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Krek wak wou zei

Ik hoop voor je dat de kou nog lang op zich laat wachten!
Prachtige spullen heb je te koop! Veel succes met de verkoop ervan!
Fijn weekend!
X Nicole

It's me zei

Te laat !! weg kandelaar......grrrrrr...hihihi vond hem zo mooi......snik....leuke spullen hoor !!!...fijn weekend meis.....enne sterkte met je lijf......valt niet mee weet er alles van...sjuchhtttt....x !

Janny zei

Ja, dat kan ik me ook wel herinneren: dochters die weer thuis kwamen na jaren op zichzelf te hebben gewoond: dat valt voor beide partijen niet mee. Fijn dat je dochter weer een nieuwe start kan maken op een plek die ze fijn vindt. Heerlijk dat opruimen: ik heb ook zoveel spullen! Ik zou ook wel eens zo'n verkoop willen houden! Want zie er tegen op om op MP te zetten want al dat versturen en gesjouw met pakketten heb ik eigenlijk geen zin in.
Veel succes!
Janny

Miss M zei

Oh jeetje, wat sneu... 3 jaar is niet niks, en het zal van beide kanten wel wat aanpassingsvermogen hebben gevergd. Maar... gelukkig heeft ze weer wat gevonden, fijn hoor!
Mooie spullen doe je in de verkoop zeg! Je zal vast niet lang achter de kraam hoeven te staan :-)
Hoop voor je dat de kou toch lekker lang wegblijft. Dit bevalt me ook PRIMA! Heerlijk toch, de zon van vandaag? Genieten...

Fijn weekend Corine, liefs, Marjolijn

Anita r zei

Hoi Corine

Wat heb je toch leuke spulletjes te koop.
Ik vind de mallen zo leuk.
Heb je net een berichtje gestuurd via MP.
Ik hoor graag van je.

gr. Anita

fijn weekend

Bonjade zei

Heb natuurlijk ook even bij je kraam gekeken.....tja.....zag je niet staan....maarre.....tja je had het vast druk....;)
Ik viel natuurlijk gelijk voor dat lieverdje bij dat mooie stoeltje......
Wou nog vragen of ie te koop is.......

Fijn weekend

Liefs

Huize Vizzini zei

Wat leuk, heb even je marktkraam bekeken. Dat is een leuke manier om je spulletjes te verkopen.
Liefs Patricia.

Sanny zei

Hoi Corine,
Ik hoop ook dat de kou nog even wegblijft. Een zeer fibro-lijf. Daar weet ik ook alles van ... Tja. Helaas kunnen we gezellig binnen van onze hobby Bloggen genieten.
Ik wens je nog een heel fijn weekend en een succesvolle verkoop, maar ik zag dat er al verschillende dingen gereserveerd waren dus dat zal wel goed komen.
Groetjes,
Sanny

Henny van der Wal zei

Ik hoop dat de kou dan nog even een hele tijd weg blijft, want ik heb momenteel echt enorm last van de fibro. Laat staan als het dus wat kouder word.
Wat fijn dat je dochter weer een eigen plekje heeft en suc6 met de verkoop.
Fijn weekend!
Lieve groet,
Henny

What's in a day zei

Wat jammer voor je dochter, gelukkig kon ze thuis bij jullie even bijkomen.
Je zolder herbergt van alles...maar gelukkig heb je, je marktkraam :)

Fijn weekend en lieve groet, Eefie

het Moonhuis Monica zei

Natuurlijk help je je dochter meteen in zo'n situatie, maar voor beide partijen is het toch altijd weer wennen, erg fijn dat ze weer een eigen stek heeft gevonden!!
Ik kon mezelf er ook niet toe zetten om schoon te gaan maken deze week, opruimen kan ik gelukkig altijd wel heel goed.
Succes met de verkoop!!

Liefs Monica

Anneke zei

Wat fijn dat je dochter bij jullie terecht kon in voor haar zo'n moeilijke periode. Het zal zeker niet meegevallen zijn een volwassen dochter weer thuis. Maar gelukkig heeft ze nu weer haar eigen stekkie. Sterkte met de verkoop van je leuke spullen.
Een fijn weekend en pas goed op jezelf hoor.
Liefs Anneke

Miranda zei

Toch fijn om te weten dat er dan een huis is waar je op terug kunt vallen... Succes met de verkoop van je mooie spulletjes.

Fijn weekend.

inge van der sanden zei

Och..wat naar van je dochter, gelukkig kan ze altijd terug vallen op THUIS.
Ik ben ook driftig aan het opruimen...een nieuw jaar...en alles weer lekker leeg en schoon.
Ik ga eens even naar de Markt.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

inge van der sanden zei

O, dat is toevallig.
Binnenkort mag ik foto's maken...ze is er even uit geweest wegens ziekte...zou al eerder foto's maken.
De winkel zit in Etten-Leur.

Groetjes,
Inge, my choice

Maison Welbi zei

Tjee, wat vervelend voor je dochter, maar fijn dat ze weer haar eigen stekje heeft gevonden. Ik ga gelijk eens een kijkje op jouw marktkraampje nemen. Fijn weekend!

Groetjes,
Reineke

Maison Welbi zei

Te laat! De houten laarzenmallen zijn al gereserveerd. Volgende keer beter.

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Hoe pittig het voor jullie en haar ook zal zijn geweest, het is ZO fijn als je thuis opgevangen kan worden als dingen niet lopen zoals je graag gewild had. Maar nog fijner als er dan weer een eigen stek komt waar je weer kunt gaan opbouwen en genieten. Ga jij maar lekker achter je kraampje staan want er staat weer genoeg moois in. Fijn weekend Corine!

Saskia Klaver zei

Ik ga snel weer even op marktplaats kijken hoor, ik zie een aantal leuke dingen ;-)

Ik snap dat jij geen kou wilt, ik vind regen evhter ook maar niks ;-)

Wens je fijn weekend!

Liefs Saskja

Marion Anderson zei

mag wensen dat je dochter weer een gelukkig leven gaat maken/krijgen en jij veel succes met de verkoop van je erg leuke spulletjes ..........geniet ervan , liefs marion

Mirjam zei

Hoi Corine,
Nee, stabiel kun je het echt niet noemen, zoals het gisteren dus weer voorjaar leek, is het vandaag wederom herfst hoor. Het stormt dan niet, maar het is wel nat, druilerig en heel erg grijs buiten... Bah, dan wil ik niet naar buiten om een stuk te lopen hoor.
Wat verdrietig voor je dochter dat haar relatie is stukgelopen. Maar wel heel fijn dat ze zo snel al weer een eigen stekje heeft gevonden. Weer terug bij mams is heel fijn voor even, maar niet voor langere tijd natuurlijk...
Ik wens je een heel fijn weekend, en succes in je winkeltje...
Lieve groet,
Mirjam

Jeanette zei

Fijn dat je dochter haar eigen plekje weer heeft, hopelijk vindt ze gauw een lieve vriend weer, alleen is ook maar alleen. Succes met de verkoop.

Groet,
Jeanette

Johanna betuwe zei

Mooie spulletjes heb je !
Vind vooral de houten ton erg mooi .
Van mij mag de lente (met warme zonnestralen ) niet snel genoeg beginnen ...moet er niet aan denken dat we nog sneeuw zouden kunnen krijgen (ik heb ook Fybromyalgie) dus zit daar écht niet op te wachten ...
Fijn weekend ,
Groetjes Johanna (Elfies Home )

http://myfinestcountryhome.blogspot.nl/

Thuis bij Tjits zei

Wat fijn dat je dochter weer aan haar eigen plekje kan bouwen.
Je marktkraam is goed gevuld met mooie spullen. Heerlijk om na de feestdagen op te ruimen of ruimte te maken voor andere dingen.

Ja ik zit echt achter het glas (raam klinkt zo raar haha) met mijn camera in mijn hand te wachten tot de vogeltjes even rustig zitten en dat doen ze niet zo vaak, maar het blijft leuk om te doen!

Fijn weekend!
Lieve groet, Tjits



Sober en Stijl zei

Heerlijk is dat alles opruimen he? en dan nog verkopen, maar zie dat ik helaas al te laat ben voor de houten kandelaar :-(

Geniet van je weekend.
Liefs, Dorine

Marjonel M zei

Mooie spullen heb je op je marktkraam staan, ik zie dat ik al weer te laat ben voor een aantal spullen.

Liefs, Marjonel

Claudia zei

Wat heerlijk voor haar dat er bij jullie wel een plekje, hoe klein dan ook, was. Nu mijn huwelijk gestand is mis ik mijn ouders meer dan ooit….

Pure & White zei

Fijn dat je dochter bij jullie terecht kon, maar dat het wennen was snap ik wel..;-)
Fijn dat ze nu weer een eigen plekje heeft, en jij lekker aan het opruimen bent!
Geniet nog maar even lekker van het zachte weer...volgens mij blijft de kou nog even weg!!

Lieve groet,

Dineke

Wondelgijn zei

Wij hebben oudste sinds gisteren weer even thuis... In verband met stage in onze stad en aangezien dat nogal ver is van zijn studentenkot, is een kamer bij pa en ma wel net zo fijn. Volgens hem.... ;-)
Eind april is te overzien.
Toch??

Rubato zei

Hallo,
Veel plezier met je dames.
Hopelijk helpen ze je goed met de verkoop.
Groetjes, Henny