donderdag 20 februari 2014

spijbelen

vrij gevoel…

Een vrije dag, even geen verplichtingen of verboden. We wilden graag eens een kijkje nemen bij woonwinkel Esatto en aangezien dat wel heel dicht bij zee is, (waar we al veel te lang niet geweest zijn!) werd het vage plan algauw heel concreet!

openhaard
kruiken hoekje

We werden bij Esatto hartelijk ontvangen door eigenares Carla, met bij de koffie en thee zelfs versgebakken koekjes en we hebben op ons gemak rondgelopen in deze inspirerende woonwinkel! Het blijft leuk om via de wereld van het bloggen bijzondere, mooie adressen te ontdekken en te bezoeken. Nog leuker is het dan als je ter plekke kennis maakt met een medeblogger! Dineke, al had ik je verschijning toch anders in mijn hoofd, mijn idee van je persoonlijkheid klopt wel met de werkelijkheid :-) Leuk dat je tijd had om ons even te groeten!

stilleven

Met een hoofd vol inspiratie reden we naar Noordwijk aan zee. Jammer was wel dat het ondertussen was gaan regenen, maar dat mocht de pret niet drukken, het was toch lunchtijd..

Lodge
warm welkom
hout

En die lunch wilden we gebruiken bij de Winterlodge.. De stoere vlag, het vuur in de kruiwagen en de grote hoeveelheid hout vormen een warm welkom!

terras

Vanaf onze plek bij het raam keken we over het terras richting de zee, wat een superidee om zo met de winterdag een heerlijk stoere strandtent te laten draaien! Na een bijzonder smakelijke lunch waren we klaar voor een (korte) strandwandeling.

Winterlodge
golven
meeuw
panorama

Foto’s maken viel niet mee, op een enkele druppel na was het droog, maar er woei een fikse, wat vlagerige wind, die me telkens als ik klikte een duwtje gaf :-) Maar gelukkig heb ik behalve de paar wel gelukte foto ook wat kleine stukken drijfhout als herinnering!

Deze dag spijbelen heeft me veel energie gekost, maar wat heb ik er samen met Gert van genoten!! En ik ga me echt de komende week weer volop op de therapie storten, dat moet na zo’n inspirerende dag prima lukken..

39 opmerkingen:

Roelie Steinmann zei

Heerlijk zeg, even uitwaaien achter het glas. Mooi spullen verkopen ze bij Esatto. Lijkt me een prachtige winkel

Lieve groet, Roelie

Athomebymy zei

Zal wel heerlijk geweest zijn en esatto is denk ik inderdaad een prachtige winkel !

Liefs Petra

Marjonel M zei

Zo te lezen hebben jullie een heerlijke geniet dag gehad samen.

Mooie foto`s.
Liefs, Marjonel

Mirjam zei

Hoi Corine,
Jullie hebben lekker een heerlijke dag gehad. En hier in de buurt nog wel... Ik woon zo dicht bij het strand en ook ik kom er veel te weinig. Steeds neem ik me voor om het vaker te doen, maar het is inmiddels voor mij ook alweer 5 weken geleden dat ik er was...
Wat een leuk restaurantje moet dat zijn, in die kas... ziet er heerlijk warmpjes uit...
Rust nu maar lekker uit en geniet nog even fijn na...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Heerlijk zo'n dagje en wat leuk om Dineke en Carla te ontmoeten en even sfeer te proeven. Succes komende week!

Janny zei

Wat een heerlijk dagje! Esatto wil ik ook zo graag een keer bezoeken, maar het is zo ver van mij vandaan. Maar gecombineerd met een dagje zee is het natuurlijk helemaal te gek.
Ik hoop dat je er ook weer energie voor terug gekregen heb!
Liefs,
Janny

Pure & White zei

Ha Corine,

was ontzettend leuk jullie te ontmoeten en even elkaar in het echt te spreken!
Winterlodge is echt leuk he! Ik ben er dol op, zomers zit daar ook een super leuke strandtent, dus die moet je tegen die tijd ook maar eens bezoeken!
Rust lekker uit, met een hoofd vol ideeën!

Liefs Dineke

Sober en Stijl zei

Leuk dat je bij Esatto geweest bent, gezellige winkel he?..en het strand is altijd heerlijk:-)

Lekker even nagenieten vanavond:-)

Liefs, Dorine

Home and Lifestyle zei

Vorig jaar deden wij het andersom, eerst naar het strand en toen naar Esatto...wij vonden het toen ook heerlijk, zo'n dagje uit. Het is een hele mooie winkel en ben je niet enthousiast, dan word je dat wel door Carla die alle tijd neemt om je alles te laten zien.

Dit is toch wel een hele leuke en mooie impuls voor je therapie!

Liefs, Ingrid

Room Seventeen zei

Heerlijke dag Corien! Ik hoop dat je een beetje energie hebt opgedaan.

Room Seventeen zei

Oei, geen handige reactie van mij, ik lees dat het je juist veel energie heeft gekost....

La Maison zei

Een mooie winkel en dan de zee en het strand plus lekker eten, wat een mooie dag voor jullie.
Drijfhout Ja! ik neem ook altijd wat mee.

Liefs
Hermine

Cora M. zei

OOO wat een heerlijke dag, ik voelde me tijdens het lezen alsof ik zelf aan het spijbelen was. Ik ben erg blij voor je dat je dit hebt gehad. Geniet nog maar lang na.
Groetjes Cora

Anneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anneke zei

Wat fijn voor je zo'n heerlijk dagje spijbelen. Wat een mooie winkel is het he? Vorig jaar zomer hebben wij Esatto ook ontdekt, en waren meteen weg van de sfeer en het ontvangst en wij hebben ook heerlijk een strandwandeling gemaakt. Heb je nog iets gekocht of kon je je beheersen!?
Liefs Anneke

Mijn Stijl zei

Heerlijk zo'n spijbeldagje.
Wil ook graag nog eens naar Esatto....zeker nu ik de foto's heb gezien.
Helaas niet bij ons in de buurt maar ga zeker ook een keer een dag plannen om deze winkel te bezoeken.

Groetjes,
Anita

het Moonhuis Monica zei

Wat een leuk dagje heb je gehad.
Mooie winkel he, Esatto!

Liefs Monica

Woon Droom zei

Wat een mooie winkel, alleen jammer dat hij zover weg is :(
Leuk dat je er een medeblogster tegenkwam ook!
Zag er een zalig spijpeldagje uit aan zee...geeft toch altijd verse energie he!
groetjes, Leen

wilga zei

Nou dit was een dag met een gouden randje begrijp ik uit je mooie foto's.
Geniet maar lekker na van al het moois in de winkel en aan zee.
Lieve groet.
Wilga

Berna zei

Een heerlijke dag. Zo wil ik ook wel spijbelen.
Dank voor het idee van de kruiwagen en de mooie foto's.
Goed weekend.

Anita r zei

Esatto wat een mooie woon winkel.
Zo wil ik ook wel wonen.
Fijn dat je een fijne dag aan zee gehad hebt.

fijn weekend.

gr. Anita

Easyliving zei

Lekker genieten dus, deze momenten heb je ook nodig om je balans te hervinden.
Fijn dat jullie genoten hebben!

Groetjes Dinka

Marieke Kromme zei

Oh heerlijk ja, daar zou ik ook wel even lekker kunnen rondstruinen. Ben alleen benieuwd of ik wel met lege handen naar buiten zou komen haha, hier wordt je toch gewoon hebberig van?! ;)

Dagje zee (ondanks de regen) is sowieso wel fijn, even lekker uitwaaien...

Fijn weekend!

Liefs Marieke

erika zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt!
Zo, n dagje lijkt me ook wel.Heb de adresjes genoteerd:-)
Fijn weekend
Gr Erika

Huize Vizzini zei

Heerlijk hoor z'n dagje genieten....
Liefs Patricia.

Verie -Vestywo- zei

Heerlijk Corine, wat fijn voor je dat je er weer even uit kon! Geniet nog maar na met al deze mooie foto`s die je genomen hebt. Goed plan om gelijk door te rijden naar het strand, dit hou ik in gedachten!
Sterkte hoor.

Lieve-Groetjes, Verie

It's me zei

Wat leuk dat je dan ook nog een blogster tegen komt...fijn weekend liefs Ria...x !

Nancy B. zei

Dat moet je geen spijbelen noemen Corine, maar genieten. Essato is volgens mij een hele leuke winkel, lees hun blog altijd graag en volg ze op FB. Ik vind je foto's van het strand mooi geworden hoor. Hier kun je weer even op teren. Ik wens je een fijn weekend. Groetjes, Nancy

What's in a day zei

Naast alle mooie woonimpressies heb je ook kunnen genieten van de zee, heerlijk om dat samen op één dag te kunnen doen, vooral als de zee niet naast de deur ligt:)
Nu nagenieten en even bijkomen van zo'n energieverslindend uitje.
Lieve groet, Eefie

Juffrouw Waardvleugel zei

Prachtige dag om energie op te doen. Overigens belangrijk is niet loslaten, maar toelaten.....;)

lia zei

Oh, het was vast de moeite waard. En dan als afsluiter even heerlijk lunchen op het strand.
Wat is er nu leuker om te doen op een donderdag.
Hoop dat je vandaag niet teveel hebt moeten inleveren.

Liefs lia

Huis in de Provence zei

Oh wat heerlijk zo aan het strand even uitwaaien!! En dan heerlijk lunchen!! Sinds we in Frankrijk wonen ben ik dat echt gaan waarderen (dat is hier ook de belangrijkste maaltijd) Echt de tijd nemen voor elkaar en je zelf tot rust brengen in een vak drukke dag :-)
Je kunt ieder geval lekker nagenieten van deze dag als je het echt weer even rustiger aanmoet doen!!
Fijn weekend.
Lieve gr. Mirjam

Housebythewaterhole zei

Corine, moet een prachtige dag geweest zijn, eerst en vooral zo'n prachtige woonwinkel, waar ik vééééél te ver vanaf woon :-( , dan een medeblogster ontmoeten, een wandeling aan zee en dan lunchen op zo'n prachtige locatie…. kan deugd doen hé !!
fijn weekend
liefs kathy

inro soor zei

top!!!!

dit ga ik je nadoen:)))
wat fijn dat je hebt kunnen genieten,en van je mannetje:)) haha
das ook zoveel waard toch?
en dank je voor de mooie plaatjes.

fijn weekend

groetjes, Inge

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat fijn voor je dat je zoiets weer kon doen: daar teer je wel weer even op denk ik!
Mooi plaatjes heb je geschoten op het strand: het blijft toch altijd iets hebben.....strand en zee.

Fijn weekend
Groet Trijnie

Alie zei

Lijkt mij ook zo heerlijk zo'n dagje woonwinkelen, maar alles is hier zo ver vandaan. We moeten eigenlijk gewoon een routetje maken en ervoor gaan en een aanhangkar meenemen hahaha.

inge van der sanden zei

Hoi Corine,

Ja...het muurtje staat los in de ruimte, nou ja.. los, met twee schroeven staat het vast aan de eettafel, die dan weer aan de andere kant staat.
fijne Dag Corine.

Groetjes,
Inge, my choice

Mooi Homestyling zei

Af en toe moet je ook even spijbelen ook al heeft dat z'n uitwerking. Even lekker samen erop uit. Leuk dat jullie bij Esato zijn geweest. Aankomend weekend maar lekker van het beloofde mooie weer op jullie eigen landgoed genieten!
Lieve groet,
Karin

Judith zei

O, deze winkel... ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er wel veelbelovend uit! Onthouden dus;-)

Fijn om eventjes uit te waaien aan het strand... voor mij ook alweer eventjes geleden!