vrijdag 22 augustus 2014

trots

21 jaar…

Vandaag is Janiek jarig, mijn jongste ook al weer 21 jaar! De tijd vliegt, maar wat vind ik het heerlijk om met de meiden mee te groeien naar hun zelfstandigheid.

Janiek2001

Nog een paar weken, dan gaat deze jongste dochter ook het huis uit. Het zal stil worden, maar gelukkig wonen de beide meiden dichtbij dus onze gezellige gesprekken-bij-de-thee hoeven we niet te missen.

En voor Gert en mij breekt nu de tijd aan van samen zijn, waar een ‘normaal’ stel met z’n tweeën begint en daarna de gezinsuitbreiding volgt deden wij het andersom. Gert kreeg destijds bij z’n huwelijk met mij mijn thuiswonende dochters als toegift erbij :–))

Lieve Janiek, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag! We houden van je en zijn beretrots op je!!

25 opmerkingen:

Liesbeth zei

Gefeliciteerd met je dochter. Maak er samen een fijne dag van!

Liefs,

Liesbeth

Mirjam zei

Hoi Corine,
Gefeliciteerd met Janiek... Ja de jaren vliegen voorbij hè?
Ik ken dat gevoel zo goed, van trots zijn op je meiden...
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

Karin zei

Gefeliciteerd met je dochter!

lia zei

Gefeliciteerd, en maak er een extra feestelijke dag van.
Wij zijn met z'n tweeën begonnen, maar over een klein half jaar zijn we dat ook weer. En wat zijn we trots op dat kroost van ons....

Claudia Leertouwer zei

Gefeliciteerd dat je 21 jaar har moeder mag zijn!

Passione Helena zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter Corine!
De tijd vliegt enorm, precies wat je schrijft...je groeit er in mee, het worden jong volwassenen op weg naar zelfstandigheid.

Vandaag zal er een feestelijk tintje zitten aan jullie thee moment! Een hele fijne dag gewenst met elkaar!

Liefs Helena

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met de 21e verjaardag van Janiek! Ik herken je gevoel Corine, ik heb genoten toen ze klein waren maar ook nu is het zo bijzonder om deelgenoot te zijn van hun leven! We vonden het dan ook heerlijk om met z'n viertjes op vakantie te zijn.

Ik wens Janiek samen met jullie een hele gezellige en feestelijke dag!

Liefs, Ingrid

Berna zei

Gefeliciteerd met deze mooie dochter! En voor Janiek een mooie tijd in haar nieuwe onderkomen.

Huiz&zo zei

Gefeliciteerd met je dochter!!

fijne weekend!

It's me zei

Gefeliciteerd !!!..xxx !

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag!

Groet,
Jeanette

Athomebymy zei

Proficiat met je dochter haar verjaardag !!!

Liefs Petra

van alles wat in huis en tuin. zei

Gefeliciteerd Corine! Ja en dan ben je weer met z'n tweeën: dat is weer een hele andere periode in je leven. En vooral wanneer je die periode nog niet gehad hebt met Gert lijkt me dat helemaal nieuw!
De tijd gaat idd snel: dat hebben wij helemaal met onze kleinkinderen. Zo zijn ze geboren en nu gaan ze al naar groep 3 (de oudsten dan)
En wat kon ik me vroeger ergeren aan die oude mensen die zeiden: geniet er maar van want het is voorbij voor je het weet!
Maar helaas.....ze hadden wel gelijk!
Dus....geniet van elkaar en van de dochters, fijn dat ze dichtbij wonen, kunnen ze nog vaak "eventjes" langskomen!

Groet Trijnie

Huize Vizzini zei

Gefeliciteerd met je dochter!

inro soor zei

ah lieve foto!
gefeli:)
wat een verschil.....bij mij gaat de jongste over een week naar groep 1, en dat vind ik al erg, hahaha
maar loslaten is gezond! en moet ook, dat zie ik al aan mn twee pubers,het komt best goed met je dochter!! en nu kun je eens gezellie bij haar een bakkie doen, is ook leuk.
groetjes! Inge

Des guirlandes zei

Van harte gefeliciteerd. Inderdaad, wat gaat de tijd snel hè. Mijn kinderen zijn net zo oud (had ik al eerder verteld geloof ik) en wonen beide nog thuis. Maar eens zal de tijd komen dat ze ook gaan uitvliegen.
Ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken :-)
Fijn weekend,
Barry

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Gefeliciteerd met die (andere) mooie dame van je! Moet voor haar toch geweldig zijn om binnenkort naar haar eigen 'thuis' te gaan verhuizen (dan heeft ze er gewoon 2).

Ook wij doen de omgekeerde volgorde, maar een leeg nest zal hier nog wel even duren, denk ik zo. Heb een sterk vermoeden dat jongste nog wel even blijft genieten van Hotel Mama (je weet wel ... always open).

Jilly Garcy zei

Hoi, gefeliciteerd met de 21ste verjaardag van jouw dochter. Ik vind het heel leuk , onze dochters zijn ongeveer even oud . De jongste is ook 21 geworden , speciaal moment hoor.
Ik ga je volgen dan word ik volgster 601 ,
Nog een fijn weekend ,christel van Garcya's place

Franca zei

Van Harte gefeliciteerd.
En gewoon verder genieten hoor!
Het is extra gezellig als ze bellen, of langskomen als ze op kamer zitten.
En ze beseffen ineens veel beter wat je voor ze deed.
Opnieuw gouden ogenblikken!
O ja, en geniet nu samen natuurlijk.
groetjes, Franca.

Roelie Steinmann zei

Nog gefeliciteerd met je dochter. Wat gaat dat opgroeien toch snel he?
Geniet van het weekend, groetjes Roelie

erika zei

Gefeliciteerd met Janiek!!
Zal vast een hele speciale maar toch gezellige dag geweest zijn zo,n laatste verjaardag thuis!
Tja zo sluit je steeds weer een periode af hè!
Bij ons is de oudste van sept 91 en de 2e van okt 93 dus die zitten allebei dicht bij die van jou.... maar dan hebben wij nog zo,n heerlijke meid van 16 :)!
Alle drie hebben ze momenteel verkering en is het soms héél druk in huis met mee-eters of slapers. We genieten ervan! Maar soms en dat wordt steeds meer zijn we zomaar een avond of hele dag met z,n tweeën (zelfs de vakantie was dit jaar voor het eerst weer met z,n tweeën)en wat genieten we daar ook van! Het heeft allebei zo zijn charmes! :-)!
Ik weet zeker dat die mooie dames van jullie nog heel regelmatig zullen komen om bij te kletsen aan de theetafel bij jou!
Fijn weekend!
Groet Erika

Diane Van Duuren zei

Gefeliciteerd met je dochter! Onze jongste werd gisteren 16 dus zijn ze opdezelfde dag jarig.

Geniet straks van het samenzijn met je man, blijft altijd gezellig als de kids thuiskomen vooral als ze er allemaal weer zijn :)

Fijn weekend!
Groetjes, Diane

Housebythewaterhole zei

Alvast mijn gelukwensen aan de jarige ... ja wat je zegt wat vliegt de tijd hé... straks met zijn tweetjes
zal in het begin even wennen zijn maar dat loopt wel los..ikzelf heb 1 dochter van 23 die met haar vriend samenwoont en nog 2 studerende dochters van 20 en 17 thuis ... dus hier duurt het nog wel eventjes voor we weer met zijn tweetjes zijn !
héél fijne zondag nog
liefs kathy

What's in a day zei

Nog van harte met je dochter, wat vliegt de tijd dan, onze jongste is ook 21 en het lijkt soms alsof het nog maar een paar jaar terug was dat ze zo klein was.
Geniet samen.

Lieve groet, Eefie

faire un songe zei

Deze had ik gemist, misschien wel wat laat, maar als nog gefeliciteerd.