zaterdag 16 augustus 2014

vakantieweekend (3)

strand…

Nog even terug naar ons slaapstrandhuisje, back to basic maar wel met eigen sanitair!

kom binnen

Vanaf je privéterras/balkon kom je via openslaande deuren in het leefgedeelte binnen,

stapelbed  keuken

rechts achterin zit de keuken (compleet met koelkast, gaskookplaat en afzuigkap), links staat een stapelbed, achter de deur zit de ‘badkamer’ met een toilet, een wastafel en de douche.

 slapen

Via het trapje kun je naar het zoldertje waar twee eenpersoons matrassen liggen en van waar je een prachtig uitzicht over zee hebt!

zomer

De sobere huisjes in combinatie met bourgondisch buitenleven.. wij vinden het top!
(www.slaapstrandhuisjes.nl)

32 opmerkingen:

Marieke Kromme zei

Klein maar fijn! Ziet er sober maar schattig uit en wat heb je nou eigenlijk nog meer nodig met zo'n uitzicht?!

Liefs Marieke

Hannie zei

Super gaaf

oma leentje zei

Heel gaaf is dit. Gewoon genieten Alleen al op de foto's laat staan in het echt.

Karin zei

Helemaal leuk om te zien hoe zo'n strandslaaphuisje er van binnen uit ziet, ik had er namelijk nog nooit van gehoord. Wel prachtig met dat uitzicht zo recht op zee.

De Meidenmuts zei

Ik was ontzettend benieuwd hoe zo'n strandhuisje er nu van binnen uit zou zien?Helemaal te gek! Klein, maar meer heb je ook niet nodig. Helemaal geweldig toch, zo direct op het strand.

Fijn weekend.

Groetjes Anita

Easyliving zei

Heerlijk om er op deze manier even tussenuit te zijn. Super knus en idd meer heb je gewoon niet nodig!

Groetjes Dinka

Mirjam zei

Hoi Corine,
Meer heb je ook niet nodig, het lekker knus maar ook helemaal stoer!
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Ohh...wat gaaf! Vooral dat je vanuit je bed zo de zee kan zien, dat is toch helemaal geweldig? Zoals je zegt een toplokatie!

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Berna zei

Wow dat ziet er leuk uit! Een mens heeft maar weinig nodig om gelukkig te zijn zo. Geniet ervan.

fo miento zei

Oh zo tof! Klein maar fijn meer moet dat niet zijn, zeker met zo'n uitzicht...
Grtjes Mien

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk! Het is zelfs nog groter dan onze caravan! Daar zie ik mezelf nog wel eens een weekendje slapen, alleen.....moet het niet zo hard waaien als bij jullie!

Groet Trijnie

Judith zei

Superknus voor een heerlijk romantisch weekendje... ik onthoud 'm!

Huize Vizzini zei

Ooow ik zou zo mijn koffers weer willen pakken. Heerlijk..
Liefs Patricia.

Villa Zeezicht zei

Wat mooi! Meer heb je niet nodig, toch?!! Het zet je ook weer eens aan het denken aan wat je nodig hebt in je eigen Villa ;)!

Marjonel M zei

Heel mooi.

Fijne avond!
Liefs, Marjonel

lia zei

Dit zou mij ook wel wat lijken. Dacht dat dit soort huisjes nooit verhuurd zouden worden.
Echt leuk.....
Hmmm, als het nou nog eens zomer zou worden.

het Moonhuis Monica zei

Hartstikke leuk, mijn vriendin doet dit altijd in het voorjaar met haar gezin!! Ik kan me voorstellen dat julie genoten hebben!!

Liefs Monica

detuinkamer zei

Wauw dat ziet er super uit en zo dicht bij de zee ....heerlijk

Passione Helena zei

Geweldig, en zo knus! Meer ben je op dat moment volgens mij ook helemaal niet nodig, en alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. Wat een heerlijk huisje om te genieten van zon, zee en strand!

Liefs Helena

Jolanda zei

Ideaal! Ziet er super uit.

Kom Achterom zei

ooh wat lijkt me dit heerlijk zo op het strand wakker worden! Alleen dat grote vrachtschepen verkeer dat lijkt mij niets hoor en die grote gebouwen daar op de hoek zal ik maar zeggen mochten van mij ook wel verdwijnen hihiii wat een geweldig idee zeg ik hoop dat je er heel erg van hebt genoten en toch nog weer wat energie op hebt kunnen doen.
lieve groetjes
Yolanda

Maison Welbi zei

Wat ziet dat er gezellig uit!

erika zei

Ziet er super leuk en stoer uit!
Die ga ik onthouden!

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Ooit ... als huisbakker en ik samen op vakantie of weekendje weg gaan, staat deze toch wel hoog op mijn lijstje hoor. Ik hoefde dit jaar alleen maar straat over te steken en duin over, maar wakker worden met uitzicht op zee ... da's het ultieme :)

Alie zei

Wij hebben er ook eens naar geinformeerd na een warme hete zomer, maar vonden het nog best wel prijzig. Maar als ik dit zo zie, begint het wel weer te kriebelen, lijkt me heerlijk wakker te worden met zo'n uitzicht.

Corine(THUIS) zei

Wij hadden een last minute aanbieding Alie en dat was te doen! En ja wij vinden de gewone prijzen ook best pittig, maar het is wel een belevenis.. Leuker dan in een huisje ergens op een park :-)

Diane Van Duuren zei

Ow wat gaaf!
Heerlijk aan het water! Het waterr blijft bij kns ook altijd trekken, we wonen dichtbij het water en gaan er vaak naar toe.

Huisje ziet er best leuk uit zeg! Dat was vast erg genieten!

Groetjes, Diane

Pure & White zei

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt! Je weet, we wonen ook vlak bij het strand, en ik snap je enthousiasme helemaal...op het strand raak je nooit uitgekeken!
Aan mijn moeders kant is jarenlang een strandhuisje in de familie geweest, maar jammergenoeg is dat verkocht voordat ik op een leeftijd was om toe te happen...;-))) Prachtige foto's heb je gemaakt Corine, vooral die van de avondluchten in een eerder blogje vind ik echt supermooi!

Liefs Dineke

Janny zei

Wat leuk toch, zo'n slaaphuisje op het strand. Had natuurlijk al iets gezien op FB. Zit meer ruimte in dan ik op het eerste gezicht dacht. Je hebt ook echt zulke mooie foto's gemaakt, ik ben er jaloers op! Ik hoop dat je vakantie je goed gedaan heeft.
Liefs,
Janny

B A S I C H U S zei

Prachtig, wij hebben van het voorjaar ook gekeken, maar helaas, hondjes niet welkom.
Heerlijk genieten zo back to basicHus .)
Kram Marion

inro soor zei

oh wow!
je moet alleen wel mooi weer hebben.........
is dit in nederland?
groetjes, Inge

crochetcookingandmore zei

Wat ziet dat er gaaf uit!!