vrijdag 19 september 2014

inspiratie

sfeer voor thuis…

De tijd vliegt, de zomer loopt op z’n eind en wat heb ik genoten van de warme zon afgelopen week! Toch is de tijd van een volle kapstok met zomer -én herfstjassen weer aangebroken. Ik zit veel thuis dus ik heb er geen last van maar als je ‘s morgens op tijd de deur uit moet dan is het echt behoorlijk fris. 

4474.40

Ach en al ben ik een zomermens en vind ik het echt het allerfijnst om gewoon zonder jas zomaar naar buiten te kunnen lopen, ik zie ook echt wel het mooie van de herfst. De prachtige kleuren in de natuur en binnen de gezelligheid met kaarsen, kussens en plaids.
Heerlijk is het om in deze tijd op allerlei manieren sfeer te proeven en inspiratie op te doen bij anderen.
Dus gaan wij dit weekend naar het open huis van Minke (Eden Interieur) en over 2 weken mogen we op uitnodiging van Karin (De Tuinkamer) naar de woonbeurs, veel te vermoeiend zulke dingen, maar zoooo leuk :–)))

12909773-0

Ook staat een bezoekje aan De Freules in de agenda, deze brocantedames uit mijn eigen omgeving hebben weer allerlei moois verzameld en hun open dagen zijn elke keer zo inspirerend dat het gewoon een ‘moetje’ voor me is om daar even (of iets langer) rond te kijken. Het liefst doe ik dat op de vrijdagmorgen, maar dat lukt deze keer niet,  dus ik hoop op de zaterdag.
Ik merk trouwens aan de drukte bij mijn marktkraam dat er veel mensen bezig zijn de boel binnenshuis weer op te leuken, altijd fijn om te weten dat mijn mooie spullen een in ander huis ook weer worden gewaardeerd!

25 opmerkingen:

Diane Van Duuren zei

Heel veel plezier Corine, het pakketje is binnen, bedankt :-))
Fijn weekend.

Groetjes, Diane

Home and Lifestyle zei

Dat zijn leuke uitjes, die je in het vooruitzicht hebt. Lekker genieten dus!

Liefs, Ingrid

crochetcookingandmore zei

Oh die freules zijn zo leuk!!! Veel plezier!

lia zei

Ik heb er ook van genoten deze week, ik was onverwacht veel vrij. En Jan heeft vandaag ook vrij genomen, en we hebben een heerlijke fietstocht gemaakt.
En ik heb de laatste tijd ook weer veel verkocht.

het Moonhuis Monica zei

Leuke uitjes, veel plezier!!

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Corine,
Je hebt een paar heel leuke uitjes voor de boeg. Ik hoop dat je er van kunt genieten en misschien ook nog een paar leuke aankopen zult doen...
Ik hoop dat we nog even mogen blijven genieten van het prachtige nazomerweer... van mij mag het nog even duren voor de herfst echt zijn indrede doet...
Wat grappig, die Amarylisbol die nu uitloopt... beetje van slag...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Room Seventeen zei

Wat een leuke uitstapjes Corine! Zodra ik wat fitter ben wil ik ook graag weer eens een Open Huis organiseren. Heb nu nog te weinig energie. De herfst mag wat mij betreft nog wel even wegblijven, vind de warme nazomer veel leuker :-)

Claudia Leertouwer zei

Wat een heerlijke uitjes in het vooruitzicht!

Home is where the heart is zei

Ook ik hou ervan om zonder jas de deur uit te gaan maar ben meer een voor-en najaarsmens.De zon scheen deed van de week goed haar best maar buiten te vinden was ik niet bepaald, heb het gauw te warm, erg he :))
Ik wens je een goed weekend
grtzz Brigitte

Bonjade zei

Oh idd heerlijk deze nazomer dagen.......
Ja iedereen begint toch een beetje weer het binnen gevoel te krijgen....en ook dat is weer genieten.....
Wens je fijne uitjes toe.....
De dagen erna zul je vast veel moeten rusten maar dan heb je toch weer wat heerlijks gedaan waar je van na kunt genieten....

Soms ook gewoon de moeite waard.

Fijn weekend

Liefs

De Meidenmuts zei

Oooh ....wat leuk, je hebt echt iets om naar uit te kijken!
Geniet ervan!

Groetjes Anita

Janny zei

Voor mij mogen deze zomerse najaarsdagen ook nog héél lang door gaan. En hoewel ik de herfst leuk vind vanwege het knusse in huis, vind ik die herfstdagen die grijs en grauw zijn en vaak met veel regen afschuwelijk. Om over de winter nog maar niet te spreken. Maar goed: alles gaat weer voorbij en het wordt gelukkig altijd weer lente en zomer:-)
Leuke afspraakjes heb je. Ik twijfel nog even om naar Eden Interieur te gaan. Is niet zo ver hiervandaan, maar ik krijg zometeen visite, dus ik weet niet of ik dat ga redden. Maar ik was er verleden jaar en toen was het erg leuk!
Veel plezier!
Janny

Jilly Garcy zei

Klinkt leuk al die uitstapjes.
Nu is het nog zalig maar ik hoop dat de herfst ook zonnig mag passeren!
S'nachts mag et regenen maar in den dag zo'n heerlijk zonnetje, ja dat zie ik ook zitten!
Veel plezier
Groetjes Jilly

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerlijk met het vooruitzicht op leuke uitjes, fijn weekend, Pauline

erika zei

Oooh heerlijk nog hè zo nazomerweertje! Echt genieten!
En genieten zul jij ook met van die leuke uitstapjes in het verschiet! Veel plezier alvast!
En ja ik had ook al op je kraam gekeken in de werkpauze en leuke spulletjes gezien.Eenmaal thuis even er rustig voor gaan zitten .......maar helaas er waren er meer die net dezelfde spullen ook leuk vonden haha.
Nou ja volgende keer beter!
Fijne zondag
Gr. Erika

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Naast al die zonnestralen zijn dit soort leuke dingen op de planning toch ook absolute energiegevers!

Anna Marie zei

Veel plezier bij je uitstapjes. En vooral goed om jezelf blijven denken!!

Liefs, Ana Marie.

Marjan zei

Wat een leuke uitjes allemaal. Geniet er lekker van.

Liefs, Marjan

Judith zei

En ik las op je FB dat er ook nog een fijne ontmoeting had plaatsgevonden... Maakt het extra leuk!

Ik hoop voor je dat de prijs achteraf niet te hoog is en dat je ongestraft lekker mag nagenieten.

X Juth

Pure & White zei

Heerlijke uitstapjes! Lekker van genieten!
Liefs Dineke

Wondelgijn zei

Ik ben gek op de herfst, dus.... lamaarkomen! :-)

Sabine zei

Heerlijk die herfst en winter. Ik ben zelf fan van de koudere dagen, met name omdat ik het dan thuis gezellig kan maken. Open haardje aan, wijntje erbij, kaarsjes aan, love it. Bedankt trouwens voor de tip van de Freules. Als het lukt rij ik er zaterdag na school even langs.
Ook nog bedankt voor de twee potten, ik ben er erg blij. Ik ben nog op zoek naar iets er in, maar dat komt vast wel goed! Zodra het gelukt is zal ik er een mooie post van maken :).

Groetjes, Sabine

Hann¥ zei

Wat een leuke uitjes Corine :-)
Ook ik ben een zomermens al is het alleen maar omdat mijn lichaam zich dan beter voelt.
Maar de andere seizoenen kan ik ook wel waarderen, zolang ik er maar niet steeds uit hoef haha ;-)
Liefs,Hanny

Huis in de Provence zei

Alleen al t vooruitzicht dat je iets leuks hebt is al genieten en geeft een mens postieve gevoelens! Dus geniet er lekker van.

Gr. Mirjam

G-STYLE zei

Hoi Corine,

hopelijk was het leuk en niet al te vermoeiend bij De Freules.

En als het goed is,gaan jullie dan komende week naar de woonbeurs. Ik heb het voor mezelf niet gepland omdat het best wel een drukke maand voor me was en ook ik dan pas op de plaats moet maken.

Ik wens je in elk geval veel plezier toe en doe Karin de groetjes van me;-)
Zal wel een hele mooie stand worden…

Misschien plaats je er nog een post over?
In elk geval lekker van genieten!

Lieve groet van Gea