donderdag 2 oktober 2014

gevonden

en gewonnen…

Een tijdje terug ontdekte ik via via de blog van Anita, de Meidenmuts en toevallig was dat net in de periode dat ze een winactie organiseerde. Ik doe maar zelden mee met zulke acties want ik ben niet zo’n liefhebber van veel spulletjes in huis. Je kunt iets wel heel leuk vinden maar als je dan vervolgens geen plek hebt waar het goed tot zijn recht komt dan is het toch sneu. Bovendien zijn er zat bloggers die zich wel fijn voelen in een vol huis, dus dan gun ik hun de kans om te winnen .Maar soms kan ik het toch niet laten en doe ik toch mee, als het weg te geven item bijvoorbeeld heel sto(b)er is :–))

kadootje

En echt waar.. ik won nog ook!!

 pakje jutetouw

En zo kon het gebeuren dat ik gisteren na een bezoek aan de tandarts, het lichtje ontstak en heerlijk met een boek op de boek kroop om alle opgebouwde spanning af te laten glijden. Ik had alleen maar een controle-afspraak maar o wat zie ik altijd tegen die bezoekjes op.

sober

Anita, bedankt voor dit kadootje, het past prima bij m’n boek ;–)

21 opmerkingen:

G-STYLE zei

Hoi Corine,

leuk dat je gewonnen hebt , helemaal als het iets is wat dan ook goed in je interieur past.
En ik doe ook nooit mee aan give away's omdat ik zelf genoeg spullen heb waar ik mee kan wisselen hier.

Ik zie dat je het boek Stoner hebt liggen.
Is dat een mooi boek ? Heb al mooie recensies gelezen. Ik lees op het moment ook weer met regelmaat en dan meestal wat lichtere romans Deze lijkt me wel heerlijk om in te verdiepen.
Hoor het graag van je …

Voor nu een fijne dag gewenst !
Liefs Gea

Villa Zeezicht zei

Wat een leuk cadeau, ik snap dat je hier heel blij mee bent :)

lia zei

Ik deed om dezelfde rede mee.
Alleen njet gewonnen, maar ik gun je het van harte ;-))

De Meidenmuts zei

Hoi Corine, wat een verrassing toen ik keek en mijn GiveAway voorbij zag komen. Leuk dat je hier een post van hebt gemaakt met mooie foto's.
Fijn dat je er blij mee bent en het is je van harte gegund!

Groetjes Anita

Nancy Blaauwgeers zei

Wat leuk dat je deze mooie give away hebt gewonnen.
Heel veel plezier ermee. Groetjes, Nancy

Huize Vizzini zei

Altijd leuk als je iets wint....

Dinah zei

Het moest gewoon zo zijn... Veel plezier met je mooie kandelaar, stoer hoor!!!

Lieve groet,dinah

Home and Lifestyle zei

Al deed ik er zelf ook aan mee, toch vind ik dat het niet beter terecht kon komen dan bij jou. Soms kun je namelijk wel eens een extraatje gebruiken!

Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Ja hoor, dit past helemaal bij jou Corine. Wat leuk dat je deze give-away gewonnen hebt. Het zal vast heel mooi staan bij je in huis... geniet er maar lekker van...
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Hij is stoer hoor...,!...geniet er maar lekker van....x!

Verie - Vestywo zei

Nog gefeliciteerd, Corinne! Een prachtig waxinelichthoudertje naast een mooi boek. Ik ben ook niet van de tandartsen, we kunnen elkaar de hand schudden! Geniet daarom extra van je gewonnen cadeau!

Lieve-Groetjes, Verie

Athomebymy zei

Wat leuk voor je ! En hoe leuk verpakt !

Liefs Petra

Thuis bij Tjits zei

Prachtig!! Past ook helemaal bij jou, zo leuk!

Liefs, Tjits

Judith zei

Tot een winactie op FB wil ik me nog wel eens laten verleiden, maar voor een Give Away in Blogland geef ik mezelf eigenlijk ook zelden op... Jij hebt wel een erg stobere Give Away gewonnen, ik zag 'm dus al voorbij komen op... Jawel: FB;-)

Hann¥ zei

Wat een leuke give-away van Anita en super dat je dit gewonnen gebt.
Past mooi in jouw stijl.
Het boek Stoner heb ik in de vakantie gelezen.
Heerlijk om nu weg te kruipen op de bank met je boek en het kaarsje aan e daar een kop thee bij.
Fijne avond.
Liefs,Hanny

inro soor zei

leuk voor je!!
groetjws, Inge

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Hij past gewoon helemaal bij jouw sfeertje, maakt het extra leuk dat juist jij 'm gewonnen hebt!

Marjonel M zei

Mooi, geniet er van!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

stoerrr van harte gefeliciteerd met je gewonnen sfeerlicht ... geniet er lekker van tja zulke bezoekjes zijn ook niet aan mij besteed maar soms is het niet anders ... wens je een vast een fijn weekend lieve groet rosita

Anneke zei

Wat leuk voor je dat je gewonnen hebt. Het past precies in je interieur. Geniet er maar fijn van.
Liefs Anneke

erika zei

Ooh maar die hoort ook helemaal bij jou!
Mooi!
Gr erika