maandag 20 oktober 2014

kennismaken

met Sofie…

Het leven hier THUIS staat momenteel vooral in het teken van een nieuwe huisgenoot.

Sofie

Sinds een paar dagen huppelt kitten Sofie hier rond en dat is voor honden(liefhebbers) een totaal nieuwe ervaring. Ja wíj zijn compleet in love, maar dat ligt voor Guus en Finn iets anders ;–)) Zij zien de lol er nog niet echt van in, voorlopig houden we de beestenboel dus maar een beetje gescheiden.

Nieuwsgierig

Af en toe wat snuffelen en vanaf een afstand naar elkaar kijken is voor nu genoeg, ondertussen zijn we er wel druk mee te zorgen dat iedereen genoeg aandacht krijgt.

Vacht

Eén ding is zeker. deze kleine dame en ik hebben een gezamenlijke hobby.. zonnestralen vangen!

 3 4.35
1
6

Sofie is vooral grijs net als haar vader, maar hier en daar heeft ze een lichte, crèmekleurige vlek, de kleur van haar moeder. Kijk dat ene blonde teentje :-0

49 opmerkingen:

Karin zei

Ze past helemaal bij de kleuren van je huis :)

inge van der sanden zei

Ik heb helemaal niets met katten...maar deze dame vind ik wel een snoepje....wat een snoes!

fijne Dag nog,
Inge, my choice

Verie - Vestywo zei

Oh,..ik merk dat ik jaloers begin te worden..wat een schatje! Ik wil ook een poesjeee....;)! Ze past super bij je interieur! Genietse van dit lieve gezelschap.

Lieve-Groetjes,
Verie

Stella zei

Awwww, wat een schatje....ben helemaal verliefd ;)
Lieve groet,
Stella

Els zei

Wat een leukerd!! Is het hetzelfde ras als Joep van Lia?

Fijne middag
X Els

Home and Lifestyle zei

Sofie heeft mijn hart nu al gestoken, wat is ze mooi! En schattig natuurlijk, dat zijn ze altijd als ze nog zo klein zijn. Ik hoop dat de heren gauw aan haar wennen en andersom, dan liggen ze straks misschien vanzelf wel een keer gezellig bij elkaar, samen van de zon te genieten.

Liefs, Ingrid

Hann¥ zei

Oh *smelt* wat een schatje zeg!
En ze vangt heerlijk de zonnestralen op.
Hoop dat Guus en Finn gauw aan haar zullen wennen.
Liefs,Hanny

Henriette zei

Wat een schatje. Kittens zijn zo aandoenlijk..
Geniet er maar van.
Liefs, Henriëtte

G-STYLE zei

Ohh wat een schatje , echt een mooi exemplaar , jullie Sofie !
En ik kom net bij een vriendin vandaan, die heeft een jonge labrador sinds 2 maanden maar de kat en hij zijn nog steeds geen vrienden.
De kat blijft angstvallig buiten en zit dan door het raam naar binnen te kijken. Ook zij hoopt dat het goed komt, heeft waarschijnlijk wat meer tijd nodig.
Hopelijk wordt de vriendschap bij jullie thuis sneller gesloten.

Wens je in elk geval veel plezier met de kleine maar dat gaat vast lukken :-))

Lieve groet Gea

De Meidenmuts zei

Och wat een schatje. Wij hebben een la Perm kater..... Hij mag niet alleen buiten lopen, maar heeft wel een buitenverblijf.
Ik wil ook nog graag een hond erbij, maar durf het niet goed aan. Wij hebben in het verleden een hond gehad en mis toch echt wel een hond:((
Ben benieuwd of ze bij jouw maatjes worden?

Groetjes Anita

Huize Vizzini zei

Wat een schattige foto's. Ze is wel een beauty zeg!!
Liefs Patricia.

Villa Zeezicht zei

Ohhh.. wat een geweldige nieuwe huisgenoot :) Als kattenmens word ik spontaan fliefd op dit snoepertje.. wat een schatje!! Meer foto's graag ;)!!

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Ondanks dat ik meer honden- dan kattenmens ben, zou zo'n kitten hier ook best in huis mogen. Ze ziet er zo lief uit!

Of Guus het daar mee eens zou zijn, denk ik niet. Hij vindt alle buurkatten echt helemaal niets. Dan wil hij spelen en dan gaan ze een beetje naar hem lopen blazen en hoge ruggen opzetten; onbegrijpelijk vindt hij dat.

Hopen dat jouw Guus en Finn uiteindelijk toch vrienden worden met Sofie. Al is het maar voor de rust in huis :)

bijzonder-oud zei

Aaaah smelt....wat een schatje!

Heel veel geluk met Sofie!

Lieve groet,
Yolanda

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een snoepje zeg, deze kleine Sofie... Ja, dat zal zeker wel even wennen zijn, voor jullie zowel als voor de honden...
En dat zonnestralen vangen, ik snap heel goed waarom dat een hobby is... zo heerlijk...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

ooooh, wat een lief klein muisgrijs dotje. Die wil je toch de hele dag bij je hebben. De honden wennen wel hoor, een paar daagjes verder dan kunnen ze niet meer zonder dit kleine grijze pluizen bolletje.

Groetjes Pauline

Des guirlandes zei

Ze ziet er heel schattig uit, ook al ben ik niet zo van de katten. Dat kan ook komen omdat ik er super allergisch voor ben. Ik blijf dus uit de buurt.
Maar kleine dieren zijn altijd lief en aandoenlijk.
Geniet ervan en ik hoop binnenkort de honden ook.
Groeten,
Barry

Anneke zei

Oh ik smelt helemaal. Wat een schatje. Ik ben echt gek op katten. Het brengt zoveel gezelligheid. Geef Sofie maar een poot van mij.
Liefs Anneke

Huiz&zo zei

Wat een lieffie zeg! Daar wordt je zo verliefd op! Alhoewel we onze Beer soms wel s achter het behang konden plakken toen hij kitten was, is dit zo n leuke periode! Geniet er maar lekker van! Hopen dat de honden ook gauw inzien hoe leuk ze us ;-)

Fijne avond!

Jilly Garcy zei

Wat een schattig poesje ,en zo'n mooie kleur dat ze heeft.
Ze is wel om op te eten , zo snoezig....
Hopelijk komt het snel in orde met de andere twee huisgenoten .
Groetjes , christel

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh.... dat koppie Corine! Je zou haar zo mee willen nemen!
Wat zal dat genieten zijn: ik kon er wel de hele dag naar kijken: dat gekke gedoe van zo'n kitten!
Geniet er maar van want net zoals met kinderen: voor je het weet zijn ze groot!

groet Trijnie

Athomebymy zei

Oh wat een mooi poesje ...

Liefs Petra

Marjonel M zei

Prachtige poes mooie kleur ook. Heel veel plezier samen en de honden wennen wel.

Liefs, marjonel

Easyliving zei

Wat een droppie zeg....zou er de hele dag naar kijken...en past ze mooi bij je spulletjes...ik geloof echt dat ik hem ook op kleur zou uitzoeken:-)
Lieve groet Dinka

Thuisgeluk zei

Aaaahhh wat een schatje...
daar wil ik wel mee knuffelen.
prachtige foto's
Groetjes Roos

lia zei

Welkom in blogland Sofie.
Want ik weet natuurlijk als geen ander hoe leuk je bent, en hoe fotogeniek je bent. En jouw baasje zal jou net als ik Joep En Yoris weleens vaker laten zien hier.
En ik kom je snel echt bekijken.

Liefs Lia en een koppie van Joep en Yoris.

Karin zei

Ah, wat een poepie!

inro soor zei

ah leukkkkk! weer een soort Joep erbij maar dan een meisje:)
wat een schatje zeg, daar zul je nog wel wat mee beleven, haha
groetjes, inge

Huize Kip Kakel zei

Zo lief!
Of komen de poezenstreken er al uit:)

Echt een mooi beestje heb je uitgezocht♥

Het Moonhuis zei

Wat een mooi poesje, veel geluk met haar. Wij hadden eerst alleen een kat en later kwam ons hondje erbij, onze kater accepteerde hem wel, maar vrienden zullen het nooit worden. Bij mijn broer thuis liggen de hond en de kat samen in een mand, maar dat is uniek volgens mij ;-)

Liefs Monica

Lida Klever zei

Wat een schatje en nu de honden even de tijd geven om te wennen, dan zal het vast wel goed gaan. Zij is wel heel fotogeniek....prachtig hoor!
Fijne week, groetjes Lida

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een schatje is Sofie. Katten zijn zo leuk, ik heb er zelf ook twee. En ook een hond. Ze zijn nog steeds geen grote vrienden, maar gedogen elkaar prima. Herl veel plezier van je nieuwe huisgenootje. Groetjes, Nancy

Saskia Klaver zei

Wat een mooierd! Net als die van Lia! Prachtige fotos ook!

Liefs Saskia

Claudia Leertouwer zei

Ik geloof zomaar dat Sofie ons vele mooie posten gaat geven!

Anoniem zei

Wat een schatje. Het zal zeker even wennen zijn voor de honden maar met veel aandacht en geduld zal dat wel lukken. Ik wens je veel geluk met kleine Sofie.

Groetjes, Hanny Volker

Sober en Stijl zei

Wat een schat, ze past ook helemaal in je interieur!...Sofie is ook de naam van mijn dochter (ook een klein kat(te) kopje hihi)

Liefs, Dorine

Karin zei

Lief 😄 ook al ben ik totaal geen katten mens kan het wel zo lief vinden 😄
Veel plezier van jullie nieuwe huis genoot

A place for my home zei

Wat een dotje! Daar zou ik de hele dag mee kunnen knuffelen :-) Geef de beestenboel even de tijd en hopelijk kunnen ze straks prima samen door een deur.

Liefs, Cynthia

Tanja (Homemade Moments) zei

een droppie is het jullie britje Sofie. Heerlijk nieuwsgierig koppie heeft ze.

Hou je beesten niet te lang bij elkaar weg Corine, het wennen wordt dan alleen maar uitgesteld.

Heel veel geluk met Sofie, ik ben heel benieuwd naar de foto's die komen van je honden samen met Sofie.

Liefs
Tanja

Petra zei

Aaaaa, ben helemaal verliefd, wat een lief koppie!En straks lekker op de bank saampjes genieten van de warme zonnestralen.....

eigen thuis zei

Wat een schatje!! Daar wordt je toch op slag verliefd op:-)

Liefs Gonda

Bonjade zei

Oh.....droppie......
Lijkt op onze Pip...toen ze klein was dan....ha...ze is nu dik een half jaar en ha....al zo'n stuk groter weer als de kleine Sofie nu.......

Om op te eten zijn ze ;)

Fijne avond

Liefs

Janny zei

Ik ben ook meer een hondenmens dan een poezenmens. Maar dit schatje is wel echt een snoepie, hoor. Wat een pracht kitten. Eigenlijk jammer dat ze zo snel weer groot zijn, he? Ze zijn zó vertederend!
Veel plezier met Soof!
Liefs,
Janny

Judith zei

Via FB had ik al kennis gemaakt met Sofie en wat is ze mooi! Ik ben een hondenmens en geen kattenvrouwtje, maar dit dametje scoort wel hoog op de schoonheidsladder hihi

Tja, en als de honden haar komst niet zo zien zitten, is extra aandacht voor hun helemaal van levensbelang, dus ik wens je succes met deze gezellige beestenboel!!!

Alie zei

Heerlijk dier, hoop dat het gaat lukken met de andere boeven. Hier was het al die jaren haat en nijd tussen onze Boef en de poes. Helaas moesten we haar vorig jaar in laten slapen.

MARIANNE zei

Oh wat een droppie, die kleine Sofie, en ze past zelfs ook heel mooi bij het interieur...ha,ha!

Fijn weekend en groetjes!

Home is where the heart is zei

Wat een fotomodel. Ik hou van dieren maar katten hebben mn voorkeur en er huppelen er hier dan ook 4 in de rondte.
Dat wennen gaat zeker lukken, want meestal worden de kleintjes geaccepteerd maar dat heeft tijd nodig want er zit de eerste tijd nog de nestgeur aan Sofie. Zodra de 'huis'geur aan haar zit komt t helemaal goed. Mooie foto's heb je van haar gemaakt. Ik kijk uit naar de vervolgfoto's :))
Geniet er lekker van
Lieve groet Brigitte

crochetcookingandmore zei

Woh...het zou een zusje van onze Suus kunnen zijn...heet haar vader Fergus?

Huis in de Provence zei

Oh wat een snoes en wat een leuke naam voor zo'n mooie poes! Geniet er lekker van.
Fijn weekend. Gr Mirjam