vrijdag 3 oktober 2014

verliefd

op een stoel…

Gisteren ging ik met mezelf op pad, gewoon even er uit. Ik ben graag thuis, maar soms wil ik echt even weg. Dus reed ik op m’n gemak naar een groot tuincentrum in onze buurstad, tot mijn verbazing waren ze daar al bezig de kerstafdeling op te tuigen.. ik doe nog steeds mijn best de zomer vast te houden en de pepernoten te negeren, dus ik was daar heel snel weer weg :–)
Terug naar huis dan maar,  maar wel met een omweg, een bezoek aan een woonwinkel in ons buurdorp zou me de ‘kerstschrik’  wel doen vergeten… En inderdaad dát lukte uitstekend! Ik werd daar namelijk smoorverliefd.. op een stoel.

Afgelopen weekend zette Gert de wanden van de woonkamer in de kalkverf die we tijdens het open huis bij Minke (Eden interieur) bestelden. Helemaal blij zijn we met het resultaat, zeker nu die nieuwe stoel waar ik halsoverkop verliefd op werd in onze woonkamer staat!

stoel

Die nieuwe stoel kon er natuurlijk niet zomaar in, daarvoor moest plek gemaakt worden. Dus staat bovenstaande stoel te koop (klik). Heel soms gaat dat zo, dan moet iets wat nog bijna nieuw is toch plaats maken. Deze stoel kochten we namelijk net een half jaar geleden bij de Potstal, het is een mooi stoer, landelijk model met een losse hoes en hij zit prima, maar in ons kleine huis leek ie veel groter dan in de winkel..

Misschien heb jij interesse en plek voor deze bijna nieuwe stoel of ben je er misschien wel zomaar verliefd op geworden :–))) VERKOCHT!

25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ben wel erg benieuwd waar jij zo verliefd op bent geworden en hoe jullie woonkamer er nu - met kalkverf en nieuwe stoel - uitziet! Succes met de verkoop!

Liefs, Ingrid

Hann¥ zei

Soms heb je dat dan loop je ergens en BAM dan laat het je niet meer los.
Dan gaat het niet uit je gedachte, maar jij hebt je stoel al en hij staat super!
Wat een verschil weer met je header plaatje.
Al vind ik dat ook erg mooi, maar als een stoel toch te groot oogt voor in je woonkamer kan je er beter een ander mee blij maken.
Je muur staat mooi in de verf en zo met de stoel erbij en de andere accessoires oogt het rustig.
Heel veel plezier met je stoel, boek Stoner erbij en genieten ;-)
Fijne dag.
Liefs,Hanny

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar die geweldige stoel waar je zo voor viel... Maar ook deze stoel is heel erg mooi en ik geloof wel dat je die zo verkocht hebt...
Ook hier in het tuincentrum zijn ze al druk met de kerstafdeling, ik moet er nog niet aan denken hoor...
Ik wens je een heerlijke dag en alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

erika zei

Ja dat kan gebeuren hè dat je dan zo plots een andere veel mooiere ziet!
Wij hebben net nieuwe meubels (bank salontafel en tv kastje) en op de 2 oorfautetuils zitten we nog te wachten...... Dus aan mij heb je geen koper.......al vind ik hem wel heel mooi hoor!
Laat je je nieuwe stoel ook nog wel zien toch? Haha niks nieuwsgierig hoor :-))
Fijn weekend alvast.
Groet Erika

Athomebymy zei

Wat een mooie zetel .. ben wel benieuwd op welke je dan zo verliefd geworden bent !

Liefs Petra

Huize Vizzini zei

Net zoals de anderen ben ik ook benieuwd naar je nieuwe stoel. Ook naar de kalkverf...het zal wel heel mooi staan nu allemaal! We zien er vast een post van voorbij komen straks :)
Liefs Patricia.

De Meidenmuts zei

Ben zoals iedereen ook zo benieuwd naar je stoel....deze stoel is ook mooi!
En je muren met kalkverf....ben benieuwd. Hier krijg ik de kalkverf nog niet voor mekaar. Misschien kan ik mijn man overhalen... de wandjes in de keuken moeten geverfd worden.
Dus wie weet...:))

Fijn weekend.

Groetjes Anita

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Ik denk dat het daarom maar beter is dat ik voorlopig dit soort woonwinkels blijf vermijden. Er moet nog behoorlijk wat in huis gebeuren voordat ik een plaatsje heb waar ik helemaal-verliefd-op spullen kwijt kan.

Heel benieuwd welk exemplaar daar in het hoekje gaat komen!

Verie - Vestywo zei

Een gezellige post met een lieve titel..een mooie stoel, Corinne! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

Hout en meer ..... zei

Maar waar is de nieuwe stoel nu ??
Ohhh wij nieuwsgierige vrouwen ook hé ;-)))
Bovenste stoel is trouwens ook prachtig.

Groetjesssss
Dicky Marie

lia zei

Fijn dat de kleur van de kalkverf wel de goede keuze was.
Hoop dat je de stoel snel kwijt raakt, maar dat zal vast goed komen.
En ja, ik wil de stoel ook wel zien hoor....

Des guirlandes zei

Ik heb geen stoel nodig helaas. Dan zou er hier ook eerst iets weg moeten. En ik neig meer naar wat romantischer. Toch ben ik nu wel heel benieuwd naar je nieuwe stoel, dat moet wel wat zijn!
Mag ik trouwens wat zeggen? Waarom heb je je lampje zo 'verstopt' achter de stoel en grote pilaar met pot? Ik denk dat het een leuke vloerlamp is maar zo komt hij jammer genoeg niet heel goed tot zijn recht. Maar misschien nu wel met de nieuwe stoel en kalkverf (ik dacht overigens dat jij al kalkverf had)
Groeten,
Barry

Housebythewaterhole zei

Corine, is de nieuwe zetel die op de foto in post ??
Als ik "klik" zie ik op MP dezelfde foto staan dus ik
veronderstel dat dit nog niet de nieuwe zetel is ??
Wel een héél gezellig hoekje laat je ons daar zien hoor, zal heerlijk zijn om straks als het wat frisser
wordt om daar in de stoel te nestelen onder een plaid
met een boek....héél mooi pot heb je staan met hortensia's! En om ook nog eventjes op je vorige post
terug te keren, héél mooi give-away heb je gewonnen
geniet ervan !!
héél fijn weekend
liefs Kathy

het Moonhuis Monica zei

Ik ben benieuwd voor welke kleur kalkverf je gegaan bent, naar de stoel natuurlijk ook.
Succes met de verkoop!!

Liefs Monica

Janny zei

Net als iedereen ben ik ook heel erg benieuwd naar het onderwerp van je verliefdheid:-)
Ben wel op zoek naar een fauteuil, maar toch een ander soort fauteuil helaas.
Laat ons niet te lang in spanning, hoor! :-)
Liefs,
Janny

Anneke zei

Hoi Corinne ik zie twee verschillende stoelen staan. De eerste foto heb je die gekocht? En op de tweede foto is de stoel te koop?
De kleur van ju muren vind ik erg mooi. Heel rustig. Welke kleur is. Het?
Een fijn weekend, liefs Anneke

Sober en Stijl zei

Ik ben nu ook reuze benieuwd naar je nieuwe stoel, deze die te koop is, is ook prachtig zeg. Het is dat ik inmiddels voorzien ben, maar anders.....
En ik moet ook nog niets hebben van de kerstspullen..brrr nog even niet.

Liefs, Dorine

Marjonel M zei

Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de kalkverf op je muur en de stoel..kerstspullen ja bij Intratuin waren ze ook al druk bezig vanmiddag, moet er ook nog niet aan denken.

Liefs, Marjonel

Jilly Garcy zei

Hoi Corinne, ik vind de header en de foto met het zeteltje dat je verkoopt al zó mooi.
We zijn met z'en allen héél nieuwsgierig naar jouw nieuwe .fijne zondag
Groetjes christel

Hilgonda Mons zei

Nou ik ben erg benieuwd naar je volgende post.
Het zal wel vrouwen eigen zijn, dat we hals over kop verliefd kunnen worden op een meubelstuk of woon accessoire. Herkenbaar.

Alvast een fijne week gewenst.

Lieve groet, Hilgonda

Alie zei

Had ik ook vorig jaar, pats boem, verliefd op een stoel, waar ik ook zo tegen aan liep. Ben er nog steeds weg van, was wel iets boven mijn budget, maar ja als je ook eenmaal verliefd bent. Ben benieuwd naar je stoel!

Fuchsiaantje zei

Hallo Corrine, Ik heb het zelfde mee gemaakt toen we gingen verhuizen. Ons bankstel was te groot voor dit huis en hebben nu een 2 zitter gekocht, was wel even wennen maar staat prima zo. En dat zal bij jullie ook wel zo gaan. Nog fijne dagen en groetjes van mij, Riet.

inro soor zei

he ben wel benieuwd naar je nieuwe stoel , als jij er helemaal verliefd op bent, en je mannetje dan????? achie heeft ie alles nog wel zo mooi geschilderd;-)!

groetjes, Inge

Karin zei

Mijn post van vandaag nog als bedankje voor je hulp.
Ik zie dat je je stoel al kwijt bent dus er is plaats voor je grote liefde, nu maar hopen dat er geen lange levertijd op zit zodat je er snel van kunt genieten!

Wondelgijn zei

Wij zijn ook op zoek naar een nieuwe stoel! Grappig... ;-)