zaterdag 21 maart 2015

lenteswap

2015…

Een aantal keer deed ik al mee met de door Lynda (klik) georganiseerde blogswap. Eigenlijk is het simpel gezegd gewoon een leuke ruilactie. Alle deelnemers bedenken en maken een kleinigheidje voor een ander. Op de afgesproken datum gaan alle enveloppen op de post en zo heeft iedereen dan een dag later een verrassing in de brievenbus. En wat is er leuker dan echte post?!

swap2015

Het leuke van de blogswap vind ik vooral dat je je kadootje naar de smaak en in de stijl van de ontvanger kunt maken gewoon door eens rustig op haar blog rond te kijken. Toen ik de gegevens van mijn swapmaatje kreeg, bleek zij een voor mij onbekende blogger, leuk! Maar een bezoek aan haar blog deed niet direct een kado-idee opborrelen.. dit werd een ware uitdaging.. Ik heb haar iets gestuurd wat ik zelf heel leuk vind, een beetje stoer en sober dus, nu maar hopen dat zij daar ook iets mee kan :–)

54470.

Toen ik de envelop vrijdag naar het postkantoor bracht lag er bij thuiskomst tot mijn verrassing al één in mijn brievenbus. Ojee een dag te vroeg, ik maak zo graag pakjes openen.. maar.. ik heb ‘m heel gedisciplineerd weggelegd en ‘m echt vanmorgen pas open gemaakt!

5451.

Zo jammer dat het juist vandaag géén lentedag is (het regent en is koud buiten) want door deze pakjes krijg ik zin om buiten een kop thee te drinken!

5454.

LENTE.. thee.. zaadjes voor een eigen muntplant.. servetten.. een fleurige ecotas en een opschrijfboekje om bijvoorbeeld alle kleine geluksmomenten te noteren :–)
Hannie (Huize Kipkakel) bedankt! Jouw lenteswap heeft mij een goed gevoel gegeven, laat maar komen dat mooie weer!

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het idee is inderdaad simpel maar minstens net zo leuk...iemand verrassen met een aardigheidje doet altijd goed. Leuk dat je zo verwend bent, nu afwachten wat degene die jouw pakje heeft ontvangen er van vindt.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Huize Kip Kakel zei

He Corine,
Leuk om je eigen pakje terug te zien in een post...ik hoop dat ik je blij gemaakt heb, moest alleen wel om je tulpenpost grinnikken, wetend dat er al een fleurig tulpentasje in je swap zat;)
Maar het is leuk om er buiten vrolijk mee rond te lopen...
Fijn weekend en bedankt voor je reactie op mijn blog!
X

lia zei

Vind het ook nog steeds erg leuk. Al ben ik degene die echt alles zelf gaat maken, maar wel zo dat het aansluit bij de ontvanger.
Het is bij mij ook weg, maar de post is hier op zaterdag nogal traag (soort van slak als je haar ziet lopen) dus wellicht ontvang ik vandaag ook wat.

Fijn weekend en giet lekker van je mooie pakje en de thee.
Liefs lia

blauwruitje zei

Leuke cadeautjes heb je gekregen. En ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier heeft de regen inmiddels plaats gemaakt voor zo nu en dan wat zon. Fijn weekend. Groetjes Sandra

Verie - Vestywo zei

Heel leuk, Corine dat je BLOGswap al binnen is. Ik heb de mijne gistermorgen op de post gedaan en ik zag net dat ze bij desbetreffende persoon binnen is. Ik ben zo benieuwd wanneer mijn pakketje bezorgd wordt!! ;) Geniet ervan..

Lieve-Groetjes,
Verie

Inpakken en Uitdelen zei

Hoi Corine,

Dankkkkkkkkk heb je swap ontvangen.

Berichtje staat op mijn blog.

http://inpakkenenuitdelen.blogspot.nl/

Groetjes Pieternel

Esther zei

Het blijft leuk, hè? Zo'n pakketje met mooie goodies samenstellen én krijgen. Ik heb net mijn pakket uitgepakt en ben helemaal blij met m'n spulletjes!

Anneke zei

oh waarom heb ik toch ook niet meegedaan. Natuurlijk is het leuk om een ander blij te maken en zelf in spanning af te wachten wat de post jouw brengt. Ik kan me voorstellen dat je er blij van wordt. Geniet er van je hebt het verdient.
Liefs Anneke

Dinah zei

Oh dat is altijd zo leuk om te doen. Ik lees er de laatste tijd erg weinig over... Misschien moetik zelf eenswap beginnen...

Lieve groet,dinah

De Meidenmuts zei

Eigenlijk wel heel leuk om te doen. Ik pak ook zo graag cadeautjes uit :)) Je hebt een leuk pakketje gekregen!

Groetjes Anita

All Seasons zei

Nu snap ik ook je foto die je op fb plaatste. Het muntje was niet gevallen. Had nm ook niet mee gedaan. Keer op keer een leuk initiatief van Lynda!

Leuke cadeautjes heb je mogen ontvangen, straks lekker buiten genieten van een kop thee en ondertussen kijkend hoe snel je muntplantje groeit :-)

Fijne weekend verder
Liefs
Patricia

crochetcookingandmore zei

Leuk! En die jij verstuurd hebt ook...prachtige kussenhoes!

linda zei

Wat een leuke cadeautjes volgende keer doe ik ook weer mee. Geniet van het weekend!!
Groetjes linda

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Altijd leuk dit soort brievenbuspost!

Het Moonhuis zei

Leuk zeg en ook zoveel aandacht besteed aan het inpakken. Altijd leuk om zoiets te ontvangen!!

Liefs Monica

Des guirlandes zei

Zohee, jij had mazzel! Wat een leuke cadeautjes heb je ontvangen. Vooral dat vlaggenlijntje vind ik té leuk!
Ik heb niet meegedaan met de blogswap. Nu dus spijt.
Groetjes,
Barry
enne... die lente komt eraan hoor!

Easyliving zei

Wat een leuk idee, ken het nog niet.
En wat grappig dat je het zo snel ontving na het posten van je eigen pakketje!
Net Sinterklaas...altijd leuk om verrast te worden....
't is je gegund Corine!

Liefs Dinka

Janny zei

Hé...wat zie ik?
Een fleurige bos tulpen op je servetten....:-)
Liefs,
Janny

Diane van Duuren zei

Wat een leuk idee, ik had er nog nooit van gehoord!!!

Liefs, Diane

eigen thuis zei

Dat is toch iets waar je blij van wordt! En wat een leuke spullen heb je gekregen, geniet ervan. Vandaag lekker in het zonnetje met een heerlijke kop thee:-)

Liefs Gonda

Marjan zei

Altijd leuk om zulke post te ontvangen! Helaas was ik vergeten me in te schrijven, volgend jaar dan maar.... Geniet lekker van de thee en alle leuke spulletjes. ;)

liefs, marjan

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk om op zo'n manier post te krijgen: altijd leuk om cadeautjes te krijgen toch?

Groet Trijnie

Secondhand & Sober zei

Wat leuk! daar word je inderdaad vrolijk van :))

Lynda Hovens zei

wat een fijne lenteswap! vrolijkheid door je brievenbus, vinden wij leuk toch? ;)

MARIANNE zei

Wat een super leuk idee, en vrolijke kadootjes heb je gehad hoor!
en hoe werkt dat Blog swap(pen) dan, want het lijkt me ook heel leuk om te gaan doen!
Oh en over je kleurige tulpen...ik snap dat zo goed, houd ook helemaal niet van bonte kleuren boeketten, koop zelf alleen witte met liefst veel eucalyptus erbij!

Fijbe avond en groetjes, Marianne.

Judith zei

Wat leuk! Ik had nog nooit meegedaan en me enkele weken geleden via de mail alsnog ingeschreven. Daarop kreeg ik wel een bevestiging, maar daarna niks meer... dus ik denk dat mijn inschrijving te laat was! Wie weet de volgende keer;-)

Blogdame Hannie heb ik al lange tijd in mijn bloglijstje, leuk dat jullie elkaar via deze weg 'ontdekt' hebben! En misschien heb je vanmiddag wel van een kop thee in de zon kunnen genieten???

Fijne avond

Sober en Stijl zei

O wat leuk om te krijgen zeg!
Daar houden we van.....

Liefs, Dorine

Marieke Kromme zei

Heb er op verschillende blogs al over gelezen, leuk initiatief en je wordt weer een beetje verwend zo. :)

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Joolzz zei

Leuk hè, die verwennerij!!