woensdag 20 mei 2015

zichtbaar

ook thuis…

Ik roep het vaak: Het leven is niet saai! Zelfs niet bij mij, terwijl mijn sociale leven en mijn werkzame leven toch echt volledig op hun gat liggen.

Als je THUIS komt te zitten (in mijn geval vanwege CVS) en niet meer actief deel uit maakt van onze razendsnelle maatschappij wordt je wereld ineens een stuk kleiner. Voor mij is die kleinere wereld momenteel een stuk overzichtelijker, maar dat wil niet zeggen dat er geen prikkels meer bij me binnen komen. De hoeveelheid prikkels is misschien wel afgenomen maar hoe moeier ik ben hoe harder ze me raken. Bovendien is het echt niet zo dat mijn leven nu suf en saai is.

5871.

Ik hoef de wereld niet in om zichtbaar te zijn, via mijn blog en mijn activiteiten op social media kan de wereld mij gewoon vinden terwijl ik THUIS zit. Zo kon het dus gebeuren dat hier gisteren een (freelance) stylist en fotograaf aan het werk waren, ze hebben een reportage gemaakt om in de woonbladenwereld aan te bieden. Of, wanneer en wat er eventueel gepubliceerd gaat worden is afwachten dus. Het was wel superleuk om zoiets van achter de schermen mee te maken, ik heb veel geleerd over fotostyling!

5875..
(Beetje raar van kleur, maar ik moest heel snel zijn..)

Dan iets heel anders.. volgende week donderdag ben ik jarig.. en ik heb mijn kado al binnen :–)))
Normaal ben ik niet zo’n liefhebber van verjaardagskado’s, natuurlijk is het leuk en lief als iemand z’n best doet om iets moois voor je uit te zoeken. Maar ik zeg het eerlijk.. ik ben heel kritisch, het gebeurt regelmatig dat iets het net niet is en als het wel heel gaaf is weet ik gewoon echt niet waar ik het moet laten (ik heb nu eenmaal een hekel aan een THUIS vol spullen). Dus bij mij mag je gewoon met lege handen aankomen, graag zelfs!

5844.

Maar van Gert kreeg ik het perfecte kado, mooi van kleur, een beetje stoer en ruig en zo lief! Dit is Roef, nu bijna 9 weken oud.

Roef is een soort van labradoodle, niet een echte, maar een huis tuin en keuken kruising tussen een blonde labrador(moeder) en een zwarte labradoodle(vader). Ik kreeg ‘m nog niet heel goed op de foto want hij is net zo gek op mij als ik op hem, zodra ik in de buurt kom komt ie een knuffel halen/brengen ;–)

(Volgende week komen ze hier de spouwmuur isoleren, ik zei het toch.. het leven is niet saai.. ook niet als je THUIS zit ..)

37 opmerkingen:

Roelie Steinmann zei

Wat een mooi verjaardagskado, whow ziet er super lief uit. Leuk dat er een foto reportage van jouw mooie huis is gemaakt. Ik ben benieuwd in welk blad hij straks te zien zal zijn.

lieve groet Roelie

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Wat leuk!! Het wordt steeds gezelliger bij jouw Thuis, belangrijk als je daar veel tijd doorbrengt. Heel benieuwd naar deze kleine boef eh Roef

Home and Lifestyle zei

Dit is een prachtig cadeau, helemaal naar jouw hart dus mooier kan het niet. Als je zoveel thuis bent, is een beetje leven in de brouwerij toch wel erg leuk en dat is op deze manier prima opgelost.

Leuk dat er een fotoreportage is gemaakt! Ik ben héél benieuwd!

Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een lief cadeau, echt een schatje hoor... maar o jee, dan heb je nu dus 3 honden om te verzorgen, uit te laten, aandacht aan te geven en zo... Daar zul je je handen echt wel aan vol hebben...
En wat leuk dat er bij jou thuis volop gestyled en gefotografeerd werd. Normaal doe je dat zelf, maar nu werd het dus door een ander gedaan... leuk om ze bezig te zien lijkt me... leerzaam ja...
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

De Meidenmuts zei

Wat een leuk kado, zeg....wat een snoepie!
Goed dat er sociaal media is hé...zo zie je maar weer.... wat zomaar op je pad komt.... een fotoreportage van jullie huis!
Ik zou ook wel eens willen zien hoe zij fotograferen in jouw eigen huis.
Leuk hoor!

Groetjes Anita

Verie - Vestywo zei

Ach,..wat een poepie! Geniet ervan, kun je fijn wandelen met hem! :) Ik begrijp je helemaal, thuis zitten hoeft echt niet saai te zijn, probeer er ook van te genieten en dat niet alles MOET, maar dat er veel ook MAG! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Brenda Schneider zei

wat een prachtig kado, daar heb je gezellige afleiding van.
Wat spannend zo een foto reportage, ik ben benieuwd leuk hoor.
Groetjes Brenda

'Inga' zei

Alvast van harte! Wat een leuk kado! All you need is love and a dog niet waar? Spannend, zo'n reportage, zulke vakmensen in huis, het wordt vast mooi!
Maar last but not least; wat heb je een geweldig positieve instelling, ondanks dat je bewegingsvrijheid zo beperkt wordt; petje af!

Stella zei

Owwww, zo'n verjaardags cadeau zou ik ook wel willen ;) . Super leuk en lief, heel veel geluk en plezier van deze viervoeter en voor volgende week een heel gezellige dag !!
Lieve groet,Stella

Huys 50 zei

Ohhhh is ie liefffff !!!
Heb je wel veel werk van maar ook heel veel liefde en plezier.
Ach ik zit ook heel veel thuis en ook nog uit vrij wil,...ben niet zo'n flutterkont zeg maar....
Maar soms komt het me de keel uit dat thuis zitten en vooral als ik ziek ben dan heb ik daar altijd last van ;-) dan moet ik er uit ofzo en zodra het weer over is hoeft het niet zo nodig meer.
Een mens zit soms vremd in elkaar hé
Gedwongen thuis zijn zal niet meevallen maar met je lieve knuffelhondje is het veel gezelliger.

Geniet ervan.

Groetjes
Dicky Marie

wilma zei

wat een heerlijke kleine pup en zoèn mooie kleur!
Mooi kado.
Geniet ervan!
Grot, Wilma

Athomebymy zei

Oh dat zijn echt héél mooie honden , hier lopen er ook zo een paar in het dorp ... veel plezier ermee !

Liefs Petra

Kleurrijk zei

Het liefste cadeau wat je kunt krijgen. Wat een schat. Wat zal die je een boel plezier en liefde geven.

Saskia Hoofdman zei

Wat een leukerd, heel veel plezier met m en alvast een hele fijne verjaardag gewenst.

Groetjes,

Saskia

Lynda Hovens zei

dat wordt een heerlijke zomer met Roef! Wat een dotje is het.

liefs
lynda

erika zei

Wat een leukerd is Roef! Heel veel plezier ermee! Wat zul je daarvan genieten.
En die reportage ....spannend hoor!!
Gr Erika

lia zei

Welkom in de blogwereld Roef, je bent een leukerd hoor. En ik ben benieuwd wat de andere huisgenoten van je vinden. Nee Corine, jij zult je niet snel vervelen.

Jet zei

Wat een ongelofelijk lieve en mooie pup! En het beste verjaardagscadeau wat je je maar wensen kunt!

Tussen Wal en Schip zei

Wat een mooi kado!
Hier aan boord is het ook een kleine wereld, met niet eens de mogelijkheid om elke dag weg te kunnen. en op t moment geniet ik daar met volle teugen van ;-)
Succes met de bouwperikelen!
Groetjes,
Alberta

Marjonel M zei

Wat een leuke pup,mooie naam ook..
leuk een foto reportage ik ben benieuwd in welk blad jullie huis komt te staan.

Liefs,Marjonel

It's me zei

Owww corine roef is geweldig...!!...wat een bofbips ben jij zeg...wat een schatje ...liefs van mij....x!...

inro soor zei

aaaahhh wat een super kado!! hier ga je blij van worden en ook werk aan krijgen:))) haha
leuk een styling reportage in je huis.

groetjes, Inge R

Anneke zei

Wat een lief cadeau geweldig hier moet je wel van gaan houden. En wat leuk dat er een fotoreportage wordt gemaakt van je mooie sfeervolle huis.
Liefs Anneke

Huize Kip Kakel zei

Een kado dat liefde geeft en vraagt!
Wat een dot!
Ik zou bijna in de verleiding komen ook zo' n dot op mn wensenlijstje te zetten;)
En..groeit de munt al, ik geniet iedere dag van een vers bakkie muntthee en jij??? Haha!

SOBERenSTIJL zei

Wat een ontzettend leuk cadeau, echt een droppie om te zien, ben benieuwd naar de reportage!

Liefs, Dorine

Lida Klever zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een leuker cadeau kan je toch niet wensen...wat een droppie! Veel geluk met jullie beestenboel, ik zag dat hij zijn plekje al veroverd heeft!
Wat gaaf die fotoshoot bij je in huis, hier komen ze zaterdag foto's maken voor een binnenkijker in het AD.
Ben benieuwd naar je foto's!
Fijne dag
Groetjes Lida

wilma oud zei

Ik smelt....wat een heerlijk en prachtig cadeau. En wat geweldig voor je dat er stylisten in je huis waren. En ik bewonder je positieve kijk. Groetjes van Wilma

Hilgonda Mons zei

Wat een droppie! !! En ook een leuke naam.
En wat leuk om achter de schermen mee te kunnen kijken bij de fotoreportage. Ben benieuwd naar de foto's en in welke bladen ze komen! Maar jij waarschijnlijk nog meer!!

Sterkte gewenst met je gezondheid.
Lieve groet, Hilgonda

Marjan zei

Smelt,smelt, smelt. Wat is Roef een schatje. Om op te vreten. Wat een lief kado van Gert..... Hij past helemaal in je THUIS.
Ben benieuwd naar je reportage!!

liefs, Marjan

Livina Fluweeltje zei

Wat een mooi cadeau...en schattig.
Fijne verjaarjdag gewenst!

Janny zei

Wat een dotje, Corine! Dat is zeker een leuk verjaarscadeautje. En dat past ook nog uitstekend in het kleurenschema, ha, ha!
Nee, vervelen zul je je niet, al was het alleen maar met die hele veestapel om je heen, te vermaken en te verzorgen.
Heel veel plezier met je presentje...:-)
Maar dat gaat wel lukken, heb ik zo het idee!
Liefs,
Janny

Renata Michel zei

Wat een poepie zeg die Roef....mooi hondje en geweldig cadeau. Groetjes Renata

Anoniem zei

Wat een super cadeau! Het is echt een poepie. Veel geluk met Roef en alvast een hele fijne verjaardag.

Groetjes, Hanny Volker

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ik heb je genomineerd voor een Blogspiratie. Zie mijn blog...
Maar alleen als je het leuk vindt hoor.
Ik wens je een heel fijn Pinksterweekend,
Liefs,
Mirjam

Judith zei

Wat leuk dat ze foto's zijn komen maken! En is blijft nog eventjes spannend dus wat ermee gaat gebeuren begrijp ik.

Ohhh, wat een dotje zeg! Een pup: Wat een geweldig verjaardagskado. Met zo'n grote dierenfamilie is het bij jullie thuis alles behalve saai! Ik herken het wel hoor: Dat je pup meteen op je af komt, zeker als je wat lager met de camera gaat haha... Dan heb ik ook nog de handicap dat we een gitzwarte hond hebben: Dat is al snel niet meer dat een zwarte plek:-)

Succes met de opvoeding en vooral veel plezier van jullie nieuwe gezinslid!!!

Onder de rieten kap zei

Owwwwww wat een schatje!! Nou jouw man weet wat de echte waardevolle cadeau's in deze wereld zijn! Heel veel geluk gewenst met Roef!
Veel liefs, Yvonne

Fuchsiaantje zei

Hallo Corine, Nog van harte gefeliciteerd hoor, nou dat is wel een bijzonder cadeau wat jij gekregen heb, je zult je handen er aan vol hebben. Geniet er van. Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.