zaterdag 13 juni 2015

van mij

voor jou…

Sinds ik besef dat ik hou van een sobere sfeer in huis kan ik mijn koopdrift prima beteugelen, maar dat betekent natuurlijk niet in dat ik nooit meer wat aanschaf. Het blijft een leuke hobby om regelmatig wat te schuiven met mooie vondsten, dus heb ik een goede reden om te blijven speuren :–)

5989.

Als er wat nieuws in komt gaat er meestal wel wat uit, want vol is niet mijn ding.. op zolder heb ik een hoekje gereserveerd waar ik dat wat plaats moet maken verzamel en eens in de zoveel tijd verplaats ik het vanuit die zolderhoek naar mijn kraam op mp (klik).

5961.

Maar voordat het zover is krijgt elk stuk een eigen fotomoment ;–)

5988.

Toen ik na de fotoshoot mijn foto’s doornam werd ik gewoon weer verliefd op al dat mooie spul. Gelukkig maar want wat is er leuker dan iemand anders blij maken met iets wat ik zelf ook mooi vind?!

5985. 5986.

Een mooie witte ‘Regout’-schaal, een sobere tinnen lepel, een set van 4 franse kop en schotels met prachtig blauw motief.

5956.
5958.
5980.

Eén apothekersfles is mooi, maar een verzameling apothekersflessen is nog mooier. Al zijn ze allemaal verschillend, zo bij elkaar versterken ze elkaar.

5963.

Zoals ik in huis hou van simpel en stoer, zo geldt dat ook voor mijn sieraden (en kleding)

5946.

Kijk gerust even op mijn kraam (klik), wie weet kan er iets moois van mij naar jou...

Onze Sofie houdt mijn handeltje een beetje in de gaten, uiteraard is zij niet te koop!!

18 opmerkingen:

Petra zei

Wat staat het er allemaal mooi op, dat ben je zo kwijt. Pas maar op dat je geen spijt krijgt 😉

Goed weekend!

lia zei

Ik heb de laatste tijd alles verzameld om over twee weken op de markt te gaan staan. Het is nu voor de derde keer dat hier een straat verder een garage sale is, en het word ieder jaar drukker en drukker. Dus ik heb straks mijn kraampje dicht bij huis...
Je hebt mooie spullen in je kraam..
Succes met je verkoop.

It's me zei

Heerlijk aan de opruim....liefs fijne zondag Ria...x!

Mirjam zei

Prachtige spullen Corine, ik had juist met mezelf afgesproken dat het hier ook wel zo'n beetje vol genoeg is... Anders zou ik het wel weten, zag een paar heel leuke dingen...
Fijne zondag,
Liefs,
Mirjam

Marjan zei

Mooie spulletjes Corine, dat ben je volgens mij zo kwijt.
Hier word ook met grote regelmaat dingen eruit gegooid. Ik hou ook helemaal niet van een vol huis. (behalve mijn wol en lapjes kast. Die wordt regelmatig bijgevuld :).....

liefs, Marjan

Roelie Steinmann zei

Heerlijk, lekker opruimen. Je hebt prachtige foto's gemaakt van je spullen. Er zullen vast veel mensen belangstelling hebben.

Gezellige zondag, Roelie

Esther zei

Schitterende foto's. Het is dat ik zelf ook aan de opruim moet, anders wist ik het wel...

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik ben van alles aan het klaarzetten voor een rommelmarkt hier vlakbij. En als dat weg is....oh wat een ruimte heb ik dan! Dat moet dan weer nodig gevuld worden...
Je hebt leuke spullen in je kraam: vooral de boeken van Garriet-Jan en Annechien spreken me aan! Mijn ouders hadden die in huis omdat mijn moeder Annechien heet. We hebben ze weggedaan toen het huis werd leeggehaald. Het brengt weer even herinneringen met zich mee...

groet Trijnie

Anneke zei

Ja mijn zolder raakt ook aardig vol. Maar veel dingen kan ik (nog) geen afstand van doen. Mijn familie loopt nog wel eens naar boven toe en zo raak ik ook best wat spullen kwijt. Je hebt mooie dingen staan Corinne . En wat heb je me toch weer geraakt met een van je vorige posten. Knap hoor. Een knuffel van mij
Liefs Anneke

Onder de rieten kap zei

Dat moet ik eigenlijk ook hoognodig eens doen, staan hier een paar spullen die ik niet meer ga gebruiken en die staan eigenlijk gruwelijk in de weg! Succes met de verkoop!
Liefs, yvonne

Bonjade zei

Prachtige items......knap hoor om daar afscheid van te nemen.
En die lieve Sofie..........
Zo herkenbaar ook, als ik hier foto's schiet staat ze ook altijd met de neus vooraan......

Liefs

Vanessa Morgan zei

Je doet her er allemaal heel gezellig uitzien. Mooi.

SOBERenSTIJL zei

Ik hou ook niet van vol en plaats ook regelmatig wat op Mp!
Succes.

Judith zei

Mooie spulletjes... Maar ik heb zo'n hekel aan marktplaats, pfff... Ik vrees dat ik er straks na de verhuizing toch ook aan moet geloven als al die dozen weer uitgepakt gaan worden:-O

Je wilde geen reactie op de vorige post, maar ik zeg toch eventjes dat ik het dapper van je vind om die keuze te maken! Ik hoop dat die 'vrijheid' snel in je systeem komt... Dat heb je wel verdient na die energievretende en zinloze strijd!

Liefs X

Jongensmoeder Willy zei

Wauw, wat een mooie sfeer!

Jolanda zei

Succes et je virtuele marktkraampje, mooie manier om weer ruimte te maken. Lieve groet

G-STYLE zei

Hallo Corine,

De koptelefoon is al te koop hoor, heb hem alleen nog niet op mijn verkoopblog gezet.
Ik vraag er 30 euro voor. Het is een leuk en stoer ding he ? Je ziet ze niet vaak meer.

Hoe gaat het verder met je, kun je een beetje tegen de warmte ?

Groetjes Gea

Anita r zei

Ik heb net op je kraam gekeken.
Maar alles is al weg.
Beter voor jou jammer voor mij.
Alleen nog camping spullen.
Nou de heb ik genoeg ;-).
Maar wat een mooie foto's zijn het.

gr. Anita