maandag 21 december 2015

kort

en weer verder..

Als we het over decemberfeestdagen hebben, dan hoort voor mij vandaag toch zeker in het rijtje.. de kortste dag.. Vanaf nu gaan we weer vol goede moed op naar langere dagen, naar voorjaar en zomer!
























De fair vorige week was klein maar gezellig, jammer was wel dat er (door de miezerregen?) niet veel publiek was, de verkoop was minimaal, maar aan onze mooie kraam heeft dat niet gelegen.

Ik kijk tevreden terug op de eerste maanden van mooi van THUIS. Ik heb ontzettend veel plezier in het ontwerpen en maken van mijn kussens en natuurlijk hoop ik dat de verkoop volgend jaar lekker doorgroeit.

Helemaal leuk vind ik het dat de fotoreportage die hier THUIS in mei is gemaakt binnenkort geplaatst wordt in een woonblad. Onlangs kwam de tekstschrijver voor het bijbehorende interview.. we bespraken de foto’s (er is al weer van alles veranderd :–)) en ik vind het helemaal leuk dat zij ook mijn bedrijfje gaat benoemen in haar tekst.. Nog even geduld.. spannend!!



De kerstdagen komen er aan, ik wens iedereen fijne dagen, waarbij de liefde het van de zorgen wint!

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jammer dat de fair niet zoveel bezoekers trok, kou of nattigheid maakt het er inderdaad niet aantrekkelijk op om er op uit te gaan. Leuk dat jullie huis weer in een woonblad komt en wie weet komen er ook voor je bedrijfje nog mooie dingen uit voort.

Ik wens jullie ook fijne dagen! En het idee dat vanaf nu de dagen langer worden wat het licht betreft...ja, daar kan ik ook blij van worden! Op naar de lente!

Liefs, Ingrid

Van de Zolder zei

Je kraam ziet er inderdaad erg gezellig uit.
Heb je in Hattem gestaan?
De jongste zoon van mijn zus heeft daar een restaurant
waar ik nog wel eens heen ga.. het is een leuk
en gezellige plaats.
Misschien ga ik er ook eens met mijn kraam staan.
Fijne dagen alvast.
Hartelijke Groet,
Annemiek.

Coby Breitner zei

Ach wat zonde niet veel publiek. De kraam ziet er heel sfeervol uit, mooie grote broodplanken zeg. Heeft je buuf een site? Fijne feestdagen groetjes Coby

Room Seventeen zei

Ha Corine,wat jammer dat er te weinig publiek was....volgende keer beter! Jullie hadden in ieder geval een mooie kraam.
Heerlijk dat je zoveel plezier hebt in je nieuwe bedrijfje en helemaal top dat je genoemd wordt in de fotoreportage!
Bedankt voor je mooie lieve kerstkaart!
Liefs Hennie

Mirjam zei

Ik loop er de hele dag al aan te denken; vanaf vandaag gaan de dagen weer lengen. Wat een heerlijke gedachte is dat zeg..
Ik ben ook wel heel benieuwd in welk tijdschrift de reportage zal gaan komen. Laat je het ons nog weten?
Dank je wel voor je mooie kaart, die is zeer gewaardeerd Corine,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Jammer dat het weer niet meewerkte, maar aan jullie uitstalling heeft het niet gelegen, zeer sfeervol!
Spannend zo'n reportage en een hele eer. Ben benieuwd...
Hele fijne kerstdagen met je dierbaren. Geniet van het samenzijn!
Liefs, Peetje

Villa Zeezicht zei

Midwinter, de kortste dag.. ook ik vind het heerlijk dat de dagen weer gaan lengen! Ik ben erg benieuwd naar de reportage in het woonblad, wellicht kom ik je op papier tegen! Deze keer niet veel bezoekers, jammer, maar wie weet een volgende keer meer publiek, ook dit soort dingen moeten vaak groeien. Succes hoor!

Janny zei

Fijn dat je zoveel plezier in je bedrijfje hebt!
Ik wens je toe dat het in volgend jaar een reuze groot succes gaat worden.
Heerlijk idee dat de dagen nu weer gaan lengen, al heb ik het idee dat de échte winter nog gaat komen!
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2016!
Liefs,
Janny

Priscilla Spruijt zei

Inderdaad de kortste dag!! Hoewel we nog amper de winter hebben gevoeld... misschien zitten we in maart nog met vorst... haha ;-) maar voor nu gaan we in ieder geval naar de betere periode!

Leuk dat ze via het interview jou bedrijfje willen noemen! Daar zal vast bekendheid en klandizie door komen!
Het is echt leuk he, om zelf iets te creëren wat daarna door iemand anders word gekocht?! Dat geeft zo'n voldoening en een kick!
Zelf verf en verkoop ik oude kasten dus kan me helemaal vinden in je enthousiasme, leuk!
Fijne dagen hoor!

Groetjes van Priscilla
Creatodapris.blogspot.com

kienkele zei

Fijne dagen Corine, voor jou en de mensen om je heen. Warme groet, Tineke

Mijn Stijl zei

Jammer dat het niet druk was maar aan de kraam heeft het zeker niet gelegen...ziet er goed uit!
Ben benieuwd naar de reportage. Leuk om dat weer mee te mogen maken.

Alvast fijne feestdagen,
Anita

Geri Meftah zei

Ik ben ook blij dat de dagen weer gaan lengen. Maar ik geniet ook van het moment dat het gaat schemeren. In de zomer heb ik er nooit zo'n erg in.

Fijne kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.

It's me zei

Mooi je kraam....heerlijk dat je zo lekker bezig bent....hele fijne dagen liefs geniet x❤️

Spijshuisje Lyd zei

Spannend dat de shoot gepubliceerd gaat worden..we zien het vast nog wel.
Je kraam zag er sfeervol uit.
Fijne dagen met allen die je lief zijn!
Liefs, Lydia

Marjan zei

Altijd zo jammer als er niet veel mensen langskomen door het weer. Aan je kraam lag het zeker niet.....
Ik vind het super voor je dat je je draai gevonden hebt met je bedrijfje. Voor we het weten ben je de nieuwe Jan des Bouvries hahaha.
Hele fijne dagen.

liefs, Marjan

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige kussens, Corina.

Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2016!

Lieve groet,

Loes

Judith zei

Helemaal top dat je met zoveel plezier aan je eigen bedrijfje werkt. Dat enthousiasme zal zich ongetwijfeld terugvertalen in een groei... Zoiets heeft ook tijd nodig!

Jij bent hetzelfde als ik: Uitkijken naar die kortste dag, zodat je daarna weer naar de lente kunt gaan uitkijken. Met deze temperaturen en het zonnetje is de winter goed genoeg te trotseren!

Fijne feestdagen!!!

Le Style zei

Zien er zo mooi uit je kussens! Succes. Hele fijne feestdagen en een gezond, liefdevol & gelukkig 2016!

Hartelijke groet!
Yet

SOBERenSTIJL zei

Wat zag je kraam er mooi uit!
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen!

Liefs Dorine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita