zondag 21 februari 2016

thuis

reportage…

Het is al even geleden, om precies te zijn 9 maanden, dat hier fotograaf Peggy Janssen én stylist Linda van der Ham enthousiast aan het werk waren om gezamenlijk een mooie reportage te maken die ze aan konden bieden in de woonbladenwereld.
Ik vind het heerlijk om bezig te zijn met ‘wonen’ er verandert dan ook regelmatig wat hier THUIS, maar ik ben absoluut geen stylist. Wat een bijzondere ervaring was het om een professioneel styliste aan het werk te zien.

Een half jaar geleden kwam het nieuws dat Ariadne at Home de reportage graag wilde plaatsen.. heel bijzonder.. ik heb het blad vroeger veel gelezen, maar ik vond het de laatste jaren te popperig dus ons huis in dat blad? Benieuwd hoe dat er uit gaat zien :–)  In december kwam er een tekstschrijfster langs voor een reuzegezellig interview en toen was het afwachten..

Tot nu! Ariadne at Home nummer 2 van 2016 is een bewaarnummer geworden!
Ik heb geen abonnement en dinsdag ligt ie pas in de winkel, maar zo lang kon ik natuurlijk niet wachten, gelukkig mocht ik het blad even lenen van Dagmar (Oldstyle Hattem).
Ik heb even vlot wat foto’s gemaakt met mijn aaifoon: 10 pagina’s , 19 foto’s..

1 2 3 45
6789 10

Uiteraard ga ik proberen het artikel goed leesbaar op mijn blog te krijgen, maar daar had ik nu zo gauw geen tijd puf en geduld voor.

We krijgen zo visite, ik denk dat ik de Ariadne at Home heel nonchalant open op tafel leg :–))


PS. Er is trouwens al weer best veel veranderd hier THUIS, wat dat betreft is het al weer tijd voor een nieuwe reportage

53 opmerkingen:

Bonjade zei

GAAFFF!!! Oh die moet ik dus kopen......vond hem ook te popperig de laatste tijd....maar nu.....!!!!
Ja zit te puzzelen....ik weet moet aan de bril.....maar kan dus helaas niet alles lezen....;) maar de beelden wel en ha....moet ik hem maar kopen ja.

hihi....laat hem maar even nonchalant slingeren.....maar ha.....kun je dat wel........;)
En laat ze nog maar eens langskomen......dit wil je toch blijven volgen...

Fijne zondag

Liefs

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige reportage en nog wel 10 pagina's ook, super hoor.

Fijne zondag en lieve groet,

Loes

Hilgonda Mons zei

Wauw, dat is super gaaf. Gefeliciteerd met deze reportage. Het ziet er zo in ieder geval al goed en mooi uit.
En ik kan me helemaal voorstellen dat je met de visite het blad open op tafel laat liggen! Iets om trots op te zijn.

Geniet er van.

Lieve groet, Hilgonda

Marja zei

Ik heb hem net gelezen!!Wat een prachtige reportage van jullie mooie & stoere huis..Daar kan je trots op zijn,geniet ervan!

Lieve groetjes Marja..

Vlijtige Lies zei

Gelezen. Mooie foto's en mooi verhaal. Wel grappig dat we toch een beetje 'voor de gek' gehouden worden. Je denkt altijd bij het zien en lezen van dit soort mooie reportages ik bak er zelf niets van. Maar deze reportage zijn dus van te voren gestyld...Dat maakt veel goed. Maar pracht huis! En wees zuinig op jezelf. Je blog een stuk gelezen. Petje af voor de openheid en je doorzettingsvermogen. Gr.uit Z-H

Jeanette Renting zei

Heb het gisteravond al gelezen. Gefeliciteerd met deze prachtige reportage. Heb je al een tijd gevolgd, en door wat 'gedoe' met de computer was ik een heleboel blogs kwijt, maar ik heb je weer gevonden. Fijne zondag verder.

Mijn Stijl zei

Wat een mooie reportage Corine!
Zou het blad ook zeker mooi in het zicht houden...zo'n mooie reportage...mag je echt trots op zijn.
Geniet ervan!

Fijne zondag verder,
Anita

It's me zei

Ja zat het vanmorgen te lezen....leuk hoor je bent beroemd nu...hihihihihi...gefeliciteerd !...liefs fijne zondag Ria x ❤️

erika zei

Wow mooi hoor! Mag je zeker trots op zijn ....je hebt een prachtig huis.
Juist dat sobere en de kunst van het weglaten is zo mooi bij jou ...
Vind dat hier thuis altijd zó moeilijk
Geniet ervan en nog een fijne zondag
Hartelijke groet Erika

Marjan zei

Oh wat is het mooie reportage Corine.... ik ga hem dinsdag meteen halen. Dat wordt zeker bewaren. Mag je echt trots op zijn!!!
Grappig hoe er al zoveel weer verandert is. Terwijl je dat vaak zelf niet eens doorhebt.
Geniet....

liefs, Marjan

Villa Zeezicht zei

Wat super!!! Ik deel je mening over het blad, maar vind ze de laatste tijd steeds 'stoerder' worden. Dus pas jij er met jouw THUIS nu prima! Geniet maar van alle aandacht!! Geweldig dat je hiervoor benaderd bent, terecht!!

De Witte Lanteern zei

Héhé, heb ik nét het abonnement opgezegd (idd té popperig) en de laatste met kerst gekregen, sta jij erin! Mooi hoor, wat ik zo al kan zien, lekker stoer. Ga 'm dus toch maar even los halen...
Liefs, Peetje

Anita r zei

Wat leuk.
Ik heb het nog niet gezien moet het nog kopen.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

De Ariadne koop ik ook al lang niet meer, ik had niet zoveel met de pastel kleurtjes en het bloemerige. Maar dit exemplaar ga ik wél kopen, gewoon omdat ik weet dat er nu een hele mooie reportage van jou in staat. Het lijkt mij heel erg leuk om te zien hoe stylisten je huis bekijken en aanpakken, ik weet zeker dat ik daar ook veel van zou kunnen leren.

Ik moet nog even geduld hebben...maar dinsdag reken ik het blad bij de kassa af ;-).

Liefs, Ingrid

Joolzz zei

Gaaf, gaaf, gaaf!!

Anoniem zei

Goh, wat leuk Corine, ik ben ook al geen abonnee meer, maar snel dinsdag vlug naar de winkel.
Ik lees al een hele tijd je blog en vind er altijd zulke mooie foto's op van je huis,
in een blad staan is wel heel super!!!!
Staat de mooie Sofie er ook op?
Geniet ervan.
groetjes, Betsy

Room Seventeen zei

Supergaaf Corine!
Mooie foto's , mooie reportage!

Franca zei

Ik heb hem nog netjes bewaard ( nog in plastic), maar zal nu snel eens gaan kijken!
Hartstikke leuk, je huis( thuis) in dit mooie blad.
groetjes, Franca.

Anneke zei

Morgen ga ik hem meteen halen. Wat gaaf de foto's.
Liefs Anneke

Corine(THUIS) zei

Dinsdag ligt ie in de winkel Anneke.

Marjonel M zei

Ik kon het goed lezen, prachtige reportage met mooie foto's.

Fijne avond!
Liefs, Marjonel

blauwruitje zei

Vanmiddag gelezen. Het staat er allemaal goed op. Super leuk! Groetjes Sandra

Onder de rieten kap zei

Wat superleuk Corine, mijn zus krijgt dit blad altijd van haar vriendin dus binnenkort kan ik ook van je reportage genieten!
Liefs,Yvonne

Jolanda zei

Ik heb de Ariadne nog wel hoewel ik niet alles meer leuk vind. Maar het artikel over jullie huis wel! Mooie foto's en erg herkenbaar:) Daar mag je trots op zijn! Lieve groet

Het Moonhuis zei

Echt heel leuk geworden Corine en juist heel bijzonder dat het in dit woonblad staat. Zoals ik al eerder zei, ik koop m de laatste tijd juist weer wel en ga m natuurlijk deze week ook weer kopen. Heb de tekst goed kunnen lezen hoor en ik ben afgelopen week ook zo op de foto gezet door de fotograaf, met de hond in mijn armen, grappig ;-)
Geniet ervan hoor, het is echt een mooie reportage geworden!!

Liefs Monica

Coby Breitner zei

Whahhh Corine wat ontzettend leuk. Ben nu op wintersport maar ga volgende week meteen een exemplaar kopen hoor.
Groetjes Coby

lia zei

Ik heb hem intussen gezien, toen we op visite waren hihi...
En wat is die leuk geworden, het is een mooi bewaarexemplaar.
Ik ga hem dinsdag natuurlijk ook kopen. En bewaar die ook in mijn map.

Geniet van alle leuke reacties die hierop gaan komen.
Liefs lia

Verie - Vestywo zei

Ziet er goed uit, `k ben benieuwd! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Tussen Wal en Schip zei

Wat leuk zeg! De reportage ziet er prachtig uit. Leuk dat het helemaal gestyled wordt!

Groetjes

anne de lange zei

Wat leuk Corine. Ga het blad morgen zeker kopen, hoewel hij mij ook tegenwoordig veel te popperig en te pastelkleurig is. Maar dit vind ik erg leuk.

Janny zei

Wat leuk Corine! Ik ga morgen meteen een nummer kopen. Ook ik kocht hem ooit in het verleden wel, maar die tuttige brocante vond ik te veel van het goede.
Nu heb ik wel een reden om weer eens te kijken hoe het staat.
Liefs,
Janny

inge van der sanden zei

Ik kocht hem ook altijd....keek er zelfs naar uit...maar de laatste jaren was het niet meer wat het geweest was...heel erg jammer.
Nu jij erin staat ga ik hem kopen....wie weet is de stijl in die tussentijd toch weer wat veranderd...
Wat ik nu zie is erg leuk Corine...

Fijne dag,
Inge, my choice

Easyliving zei

Op je blog geprobeerd te lezen....maar te mooi om het hier bij te laten!
Dinsdag haal ik hem in de winkel om het nogmaals te lezen...maar nu goed!
Hele mooie fotoś van jullie heerlijke knusse huis!

Liefs Dinka

Diane van Duuren zei

Oohh Corine, wat leuk zeg! Ik heb hem ook jaren gelezen al heel lang geleden. Ik ga hem van de week kopen! Altijd leuk om te zien fat er een bekende instaat :)

Fijne dag nog,
Liefs, Diane

Des guirlandes zei

Wat leuk zeg, Corine. Er zijn echt prachtige foto's gemaakt van jullie huis. Ik heb een tijdlang een abonnement gehad op Ariadne, toen weer niet, toen weer wel en nu koop ik hem af en toe. Niet alles is leuk maar de binnenkijkers zijn vaak wel heel inspirerend. Zo ook deze. Ik geloof vast dat je er groos op bent.
Groetjes,
Barry

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk Corine, gefeliciteerd!
Nu hoef ik 'm niet meer te kopen dankzij je post, haha! Natuurlijk ga ik morgen even naar de boekhandel (was er vandaag al maar toen lag er nog niks!)
om 'm te kopen.
Ik heb nog een stapel liggen van de tijd dat ik 'm wel leuk vond maar koop 'm nooit meer. Wie weet gaan ze veranderen....
Geniet maar van het feit dat je er in staat en van de leuke reacties!

groetjes Trijnie

Mirjam zei

Echt heel leuk Corine, ik vind het een heel mooi artikel met veel leuke foto's.
Ik wens je een heerlijke avond,
liefs,
Mirjam

Emie zei

Hé, dat huis ken ik, dacht ik toen ik het artikel in het blad las. Ik lees jouw blog al jaren, al reageer ik nooit. Ik volg zoveel mensen dat ik bij velen een stille volger ben anders heb ik er een dagtaak bij! Wat een mooie foto's van jullie fantastische huis. Ja, hier móest ik wel op reageren. Complimenten hoor en veel succes ook met je nieuwe bedrijf

Gea Loosman zei

Ik heb een digitaal abonnement en had hem zaterdag al even doorgebladerd.
Maar nu ga ik het eerst maar eens goed lezen.
Echt leuk om in het blad te staan.
Groetjes Gea

Marry Langwerden zei

Prachtige reportage van een prachtig huis. Complimenten!

Thuis bij Tjits zei

Superleuk!! Het lijkt me heel bijzonder om je eigen huis en interieur in een blad terug te zien, ja de ariadne zou ik ook open neerleggen op een prominente plek haha!

Liefs, Tjits

detuinkamer zei


Wauw corine wat een mooie reportage en super leuk dat je onze winkel genoemd hebt ...dank je.

Misschien tot gauw, groetjes Karin

Saskia Hoofdman zei

Wat gaaf zeg en zoveel pagina's gefeliciteerd hoor,om super trots op te zijn.

Groetjes,

Saskia

SOBERenSTIJL zei

Wat gaaf, ik ga het blad eerdaags halen! Leuk hoor!

Bij Sandra Thuis zei

Ik stond bij de boekhandel de Ariadne door te bladeren,want eigenlijk koop ik hem niet zo vaak meer.
Maar ik herkende je,en heb hem toen maar gekocht om even goed te bestuderen!
Het is een mooie reportage geworden, je hebt een prachtig huis, mag je trots op zijn1

Lieve groet,Sandra

Jeanette zei

Ben wel abonnee en de foto`s kwamen me al bekend voor. leuk om een blogger te zien in een blad. Prachtige reportage geworden, ik heb alles nog niet gelezen maar ik ben eerst altijd van de plaatjes kijken:-)

Jammer dat je het zelf een popperig blad vind, ik vind het juist een heel persoonlijk blad en of je nou een tuttig huis, een stoer een landelijk of een kitsch huis hebt, juist die mix in dit blad vind ik zo leuk. Stoer kan het dus ook zijn.

Ook al zeg je zelf dat je geen prof stylist bent, smaak heb je wel want je komt er niet zomaar in...geniet ervan!!

lieve groet,
Jeanette

G-STYLE zei

Hoi Corine,

wat hebben ze dat mooi gedaan, is echt een hele mooie reportage geworden hoor.
Jullie smaak en sfeer komt goed naar voren en is recht gedaan, dat vind ik zelf
toch altijd wel erg belangrijk. Niet dat alles eerst verzet en veranderd is, ook dat
hoor je wel eens.

Hier vandaag ook een fotografe gehad voor een fotoshoot, altijd weer leuk om
mee te maken.

Heerlijk genieten van deze opsteker, heeft je vast positieve energie gegeven.
Ook omdat je het toch heerlijk vind om met wonen en alles daar omheen bezig te zijn.

Fijn weekend gewenst, hartelijke groet Gea

Renata Michel zei

Ik heb de Ariadne speciaal gekocht. Wat een mooie reportage met dito foto's. Super!!!! Mag je echt trots op zijn. Groetjes Renata

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

De at home gekocht en ik kan mij zo voorstellen dat je heel erg geniet van je prachtige huis en inrichting. Zelf hou ik ook enorm van niet te veel, en een beetje anders dus ik heb ook heel erg genoten van dit prachtige artikel waar je met recht trots op kan zijn.

groet Pauline

Anouk van der Zee zei

Hoi Corine!

Mijn moeder heeft Ariadne at home en vertelde me dat jouw honden Roef en Finn heten! Heel toevallig heet mijn hond Roef en mijn kat Fynn, het leek me leuk om het aan je te laten weten en ben net naar je blog gegaan en daar lees ik een klein stukje in je vorige post dat je ook chronisch ziek bent. Ook ik ben al 14 chronisch ziek ( ME & POTS) en ben de laatste tijd bijna volledig bedlegerig. Gisteren liep ik te strugglen met dat ik op dat moment wat jaloerse gevoelens had naar gezonde mensen, iets wat ik verschrikkelijk van mijzelf vindt en totaal niet bij me past en nu lees ik dat het niet zo raar is om dat af en toe eens te voelen. Het is alsof het zo moest zijn dat ik op je blog terecht zou komen. Heel veel geluk en gezondheid!

Groeten Anouk (29)

Petra zei

Zie je het voor je... Na een strandwandeling, ik op de bank, uitzicht op de vuurtoren, kop thee bij de hand en dan de ariadne lezen en jou tegen komen. Wat een prachtige foto van jou en Roef, en de rest.. tja. Je blog is al prachtig dus is het niet zo vreemd dat dit artikel ook een plaatje is ;-)

Fijne dag Corine!

Groet, Petra

Joke zei

Vanmiddag op de bibliotheek zag ik opeens de At home liggen , ik ben daar eens even in zo'n lekkere stoel gaan zitten en de reportage gelezen. Prachtig hoor. Mag je echt trots op zijn zo mooi!

Stella zei

De reportage is erg mooi geworden, heb het met plezier gelezen en de foto's bekeken !!
Je heb alweer even niks meer van je laten horen, dus hoop ik wel dat het goed met jou/jullie gaat !!
Lieve groet ,
Stella